• چهارشنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400062418157
  • خبرنگار : 71565

محمدصالحی: تعلل در اجرای رتبه بندی فرهنگیان پذیرفتنی نیست

محمدصالحی: تعلل در اجرای رتبه بندی فرهنگیان پذیرفتنی نیست

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با بیان اینکه باید جایگاه و شأن معلمان را در عمل اثبات کنیم تاکید کرد: تعلل در اجرای رتبه بندی فرهنگیان پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایسنا، حسین محمدصالحی دارانی نماینده مردم فریدن و چادگان در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: تعلل در اجرای رتبه بندی فرهنگیان پذیرفتنی نیست؛ چرا وقتی سخن از رتبه بندی فرهنگیان می شود کفگیر به ته دیگ می خورد؟ معتقدیم آموزش و پرورش مهم ترین رکن کشور است، باید جایگاه و شأن معلمان را در عمل اثبات کنیم و در اجرای موضوع مهم رتبه بندی تعجیل کنیم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: تعادل بخشی پروانه های بهره برداری آب چاه های کشاورزی ناعادلانه است، در حوزه انتخابیه من ضریب تعادل بخشی بیش از پنج دهم است و گاه تا هفت دهم نیز اعمال می شود، در حالی که فقط چهار ماه از سال برداشت آب دارد و در مناطق گرمسیر و کم بارش این ضریب سه دهم است، در حالی که ۱۰ ماه از سال برداشت دارد، در حال حاضر تمام فعالیت های مزارع را به استعلام های آب منطقه ای منوط کرده اید و کشاورزان در چنگال مقررات سازمان آب جان می کنند.

وی افزود: برای همکاری با کشاورزان وزارت نیرو را موظف کنید که خود هزینه نصب کنتور را پرداخت کنند، از سوی دیگر گرانی و وضعیت سخت امرار معاش و بی سر و سامانی قیمت برخی محصولات کشاورزی کشاورزان را ناامید کرده و موجب شده که قیمت برخی محصولات کشاورزی مانند سیب زمینی و پیاز کمتر از قیمت تمام شده عرضه شود، این امر موجب شده که محصولات نابود شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha