• چهارشنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400062418042
  • خبرنگار : 30054

چرا باید کتاب را اینترنتی بخریم؟

چرا باید کتاب را اینترنتی بخریم؟

در روزهایی که حتی خریدهای سوپرمارکتی نیز به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود، خرید اینترنتی کتاب یک روش ساده و جذاب است که مزایای زیادی دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ویستور، کسانی‌  که خرید آنلاین کتاب دارند از مزایای خرید اینترنتی کتاب مطلع هستند و می‌دانند که به دلیل سهولت در این روش، پیش بینی می‌شود که در سال‌های پیش رو، روش خرید اینترنتی کتاب جایگزین مطمئنی برای خرید حضوری کتاب خواهد شد.
برجسته‌ترین مزایای خرید اینترنتی کتاب شامل موارد زیر است:

صرفه جویی در وقت

به‌احتمال زیاد این موقعیت برایتان پیش آمده که به‌دنبال یک کتاب خاص، روزهای زیادی در کتاب‌فروشی‌های سطح شهر بگردید و یا بعد از ساعت‌ها و روزها جستجو، از پیدا کردن کتاب مدنظرتان ناامید شوید.
مهمترین مزیت خرید اینترنتی کتاب این است که شما را از جستجو کردن‌های پی‌درپی و گاه ناامید کننده بی‌نیاز می‌کند و به‌راحتی می‌توانید با صرف کمترین زمان، هر تعداد کتاب با هر موضوعی را در یک فروشگاه اینترنتی کتاب پیدا کنید.

دسترسی همیشگی

از دیگر مزایای خرید اینترنتی کتاب، دسترسی همیشگی به فروشگاه کتاب است.
بدون شک خرید حضوری کتاب محدودیت زمانی دارد و شما نمی‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز که می‌خواهید، به یک کتاب‌فروشی دسترسی داشته باشید اما، درهای یک کتاب‌فروشی آنلاین همواره و در هر ساعت از شبانه‌روز به روی شما باز است و می‌توانید به‌راحتی در فضای مجازی آن جستجو کرده و کتاب مورد نظرتان را بیابید.

نامحدود بودن تعداد کتاب

حتی بزرگترین کتاب‌فروشی‌های فیزیکی دنیا، تنها می‌توانند تعداد محدودی کتاب را در خود جای دهند و دلیل آن هم محدودیت در فضا و مکان است اما، یک کتاب‌فروشی آنلاین هیچ محدودیتی برای تعداد کتاب ندارد و شما می‌توانید متنوع‌ترین موضوعات کتاب را در یک فروشگاه اینترنتی کتاب پیدا کنید. به عنوان نمونه در بخش کتاب‌های درسی بانک کتاب ویستور، شما می‌توانید تمام کتاب‌های کمک درسی ناشران اصلی ایران را برای تمام مقاطع تحصیلی مشاهده کنید و به راحتی خریداری کنید.
همچنین جستجو کردن براساس موضوعات مختلف مانند نویسنده، ناشر، موضوع کتاب، تازه‌های کتاب، پرفروش‌ترین‌ها و... راحتی خرید شما را دوچندان می‌کند و لازم نیست برای پیدا کردن هر کتاب، ساعت‌ها در قفسه‌های یک کتاب‌فروشی جستجو کنید.

استفاده از تخفیف

یکی از جذاب‌ترین مزایای خرید اینترنتی کتاب، تخفیف‌هایی است که به هنگام خرید دریافت می‌کنید. اکثر کتاب‌فروشی‌های آنلاین به‌طور مستمر تخفیف‌های ویژه‌ای برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند و حتی در بسیاری از این فروشگاه‌ها، طرح خرید رایگان کتاب نیز اجرا می‌شود و این در حالی است که به ندرت با چنین گزینه‌ای در خرید حضوری کتاب مواجه می‌شوید.
همچنین کتاب‌فروشی‌های آنلاین که به‌صورت مستمر با مشتریان خود در ارتباط هستند، امکانی را فراهم می‌کنند تا زمان و میزان تخفیف‌ها به مشتریان اعلام شود. به عنوان نمونه فروشگاه اینترنتی کتاب ویستور به‌طور مستمر تخفیف‌های بسیار چشمگیری را برای رمان‌های ایرانی و خارجی می‌گذارد.

ارتباط با مشتری

این مزیت در خرید اینترنتی کتاب بسیار مهم است چون شما به‌عنوان یک خریدار نیاز به راهنمایی و پشتیبانی دارید.
بسیاری از کتاب‌فروشی‌های آنلاین مانند ویستورشاپ ارتباط مستمری با مشتریان خود دارند و نه تنها در هنگام خرید راهنمایی و پشتیبانی لازم را از مشتری دارند که حتی با ارسال اطلاعیه‌های مهم مثل تخفیف‌های دوره‌ای، تازه‌های نشر و محصولات جانبی، خریداران را از جدیدترین محصولات خود مطلع می‌کنند.

اشتراک گذاری نظرات دیگر خواننده‌ها

به احتمال زیاد این موقعیت برایتان پیش آمده که کتابی بخرید و از خریدتان راضی نباشید. این اتفاق به‌ویژه در آثار ترجمه شده بسیار رخ می‌دهد.
برای مثال کتابی از یک نویسنده، توسط دو مترجم مختلف ترجمه شده و یکی متن بسیار سخت و سنگینی دارد و متن دیگری روان و شیوا است.
وجود این مزیت در خرید اینترنتی و آنلاین کتاب به شما امکان می‌دهد تا با خواندن نظرهای دیگران، کتاب مورد نظرتان را قبل از خرید بررسی کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

یک انتخاب خوب

هرچند تعداد کتاب‌فروشی‌های آنلاین بسیار زیاد شده‌اند اما، یک انتخاب درست می‌تواند کمک کند تا کمترین زمان را برای خرید خود صرف کنید.
فروشگاه کتاب ویستور وبسایتی است که می‌توانید به راحتی و با صرف کمترین وقت و هزینه از آن خرید و در اسرع وقت سفارش خود را دریافت کنید.
 
انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha