• دوشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۲:۳۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1400062216686
  • خبرنگار : 71480

برگزاری نشست معاون رییس جمهور با نمایندگان هرمزگان

برگزاری نشست معاون رییس جمهور با نمایندگان هرمزگان

نشست معاون پارلمانی رییس جمهور با نمایندگان استان هرمزگان با تاکید بر ضرورت تعامل دولت و مجلس برای خل مشکلات کشور برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سیدمحمد حسینی در نشست با نمایندگان استان هرمزگان با اشاره به تعامل خوب دولت و مجلس و ثمرات این تعامل برای حل مشکلات مردم، اظهار کرد: دو مجموعه دولت و مجلس با هم افزایی و حرکت جهادی می‌توانند حل مشکلات کشور را تسریع کنند.

وی افزود: مجلس با حفظ نقش تقنینی و نظارتی خود، با تسریع در تصویب کارشناسی لوایح نقش مهمی در شتاب بخشیدن به خدمت گزاری به مردم دارد.

حسینی در ادامه تاکید کرد: تشکیل جلسات مشترک معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و مجامع استانی نمایندگان فرصتی خوبی برای شناخت ظرفیت‌ها و بسترهای استانی و تعامل و همفکری برای حل مشکلات مردم است.

وی با اشاره به اهمیت ارتباط وزرا و مسئولان با نمایندگان مجلس برای حل مشکلات، افزود: با هماهنگی رئیس مجلس شورای اسلامی تلاش داریم تا امکان مناسب تری را برای دسترسی بیشتر نمایندگان با وزرا و مدیران عالی فراهم کنیم.

براساس این گزارش احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس و رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان هم ضمن قدردانی برای برگزاری این نشست و خیر مقدم به معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ۱۳ شهرستان و حوزه در استان هرمزگان وجود دارند که هر کدام با مشکلاتی مواجه هستند و علیرغم اینکه هرمزگان در بحث درآمدزایی و پرداخت مالیات سهم بسزایی دارد اما در حوزه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش با مشکلاتی مواجه است.

وی با تشریح مشکلات موجود در این دو حوزه و با ضمن درخواست برای استفاده از مدیران توانمند این استان در بحث مدیریت بومی و کشوری، اظهار داشت: مردم استان امیدوارند تا رئیسی حل مشکلات مردم هرمزگان را در اولویت قرار دهد.

در این نشست محمد آشوری، احمد جباری، حسین رئیسی و منصور آرامی از اعضای مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم به بیان مطالبات خود برای حل مشکلات حوزه انتخابیه و استان پرداختند.

استفاده از ظرفیت‌ها و نیروهای استان هرمزگان در دولت، برنامه ریزی برای حل مشکلات استان و ارتباط مستمر وزرا و مسئولان دولتی با نمایندگان مجلس برای حل مشکلات، از مهمترین مسائل و مطالباتی بود که از سوی نمایندگان استان هرمزگان در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha