• یکشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400062115550
  • خبرنگار : 50167

استاندار زنجان تاکید کرد

لزوم آغاز واکسیناسیون کارکنان دستگاه‌های ادارای استان زنجان

 لزوم آغاز واکسیناسیون کارکنان دستگاه‌های ادارای استان زنجان

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: واکسیناسیون دستگاه‌های ادارای استان زنجان باید آغاز شده و واکسیناسیون فرهنگیان، خبرنگاران و نانوایان نیز سریع‌تر انجام شود.

فتح‌الله حقیقی ظهر امروز (۲۱ شهریورماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه فرمانداران شهرستان ایجرود و سلطانیه باید میزان پوشش واکسیناسیون را اصلاح کنند، اظهار کرد: واکسیناسیون فرهنگیان، نانوایان و خبرنگاران نیز باید به سرعت انجام شود.

وی با بیان اینکه با افزایش مراکز واکسیناسیون در استان زنجان، روند واکسیناسیون گروه‌های هدف با سرعت بیشتری انجام خواهد شد، افزود: خدمات در آینده بر اساس واکسیناسیون به مردم ارائه خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی بیشتر در حوزه کرونا، تصریح کرد: معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان و معاون سیاسی امنیتی استاندار، سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان زنجان هستند.

استاندار زنجان در رابطه با بازگشایی مدارس استان زنجان، گفت: ستاد تشکیل شده در راستای بازگشایی مدارس باید با جدیت بیشتری به کار خود ادامه دهد تا با تمهیدات و زیرساخت‌های موجود، مدارس بازگشایی شود.

حقیقی با تاکید بر اینکه مردم بدانند همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی اصل اساسی در پیشگیری از ابتلا به کووید - ۱۹ است، اظهار کرد: در پیک پنجم کرونا با توجه به اقدامات پیشگیرانه و انجام واکسیناسیون، ابتلا و فوت نسبت به پیک گذشته کاهش معناداری پیدا کرده ولی در صورت رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی، این آمار موجود نیز نصف می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مصوبات قرارگاه عملیاتی کرونا باید به صورت جدی عملیاتی شود، افزود: اکنون پوشش واکسیناسیون در استان زنجان به ۴۵ درصد رسیده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید واکسیناسیون دستگاه‌های ادارای استان زنجان آغاز شود، خاطرنشان کرد: همچنین در واحدهای تولیدی، بازار و اماکن نیز باید مراکز واکسیناسیون ایجاد شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha