• یکشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400062115273
  • خبرنگار : 30054

آشنایی با لاستیک نکسن اورجینال    

آشنایی با لاستیک نکسن اورجینال    

لاستیک ها از قطعات مهم در خودروها هستند و انتخاب صحیح آنها می‌تواند باعث عملکرد هر چه بهتر خودرو باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چرخ و یدک، لاستیک‌ نکسن از جمله لاستیک های با کیفیت است که در بازار بسیار پرفروش است. این محصول توسط کمپانی نکسن در کشور کره جنوبی به تولید رسیده و توانسته در سال‌های اخیر فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. شرکت نکسن در سال ۱۹۴۲ میلادی فعالیت خود را در کره ی جنوبی آغاز کرد و امروزه به یکی از برندهای بزرگ در جهان تبدیل شده است که دارای نمایندگی های بسیار متعددی در کشورهای مختلف بوده و همچنین در کشور ما نیز لاستیک های نکسن در تنوع بالایی به فروش می رسد.

فروش لاستیک سواری نکسن

لاستیک های نکسن از جمله لاستیک سواری نکسن بسیار پرفروش بوده و کمپانی نکسن همواره در تلاش بوده تا بتواند کیفیت محصولات خود را افزایش دهد و به همین جهت استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک ، همچنین بهره از دستگاه های پیشرفته و مدرن موجب تولید لاستیک های با کیفیت نکسن شده است.
انواع تایر نکسن متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف طراحی شده و به تولید رسیده است. لاستیک های نکسن دارای ویژگی‌ های بسیار منحصر به فردی هستند که از جمله آن می‌ توان به نرم بودن لاستیک‌ ها و انعطاف پذیری آن اشاره کرد همچنین این لاستیک‌ ها، فرمان پذیری بسیار خوبی دارند و چسبندگی لاستیک به سطح جاده بسیار بالا بوده و به همین جهت می‌توان در سطوح مختلف از لاستیک های نکسن بهره برد.

ویژگی لاستیک نکسن

مشخصات فنی تایرها یا همان شناسنامه لاستیک ها با استفاده از حروف لاتین و اعداد روی جداره لاستیک‌ نکسن حک شده است که اطلاعات مناسبی را به شما خواهد داد. این اطلاعات شامل تاریخ تولید، حداکثر سرعت، نوع رادیال یا بایاس بودن تایرها، ترکیبات سازنده آن ، حداکثر سرعت و غیره می باشد.
کمپانی نکسن انواع تایرهای نکسن را با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و داشتن آزمایشگاه‌ های تخصصی در کشورهای کره جنوبی، آلمان، چین و آمریکا و انجام تست های متعدد برای انواع تایرهایش توانسته استاندارد بالایی را برای تولید لاستیک نکسن در نظر گیرد. نکسن با توجه به قیمت ارزان‌تر و مقرون به صرفه ای که دارد نسبت به سایر محصولات خارجی با استقبال بیشتری روبه‌رو شده و لاستیک های نکسن برای انواع خودروهای لوکس از جمله هیوندای، کیا ، فولکس و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید و فروش لاستیک سواری نکسن

فروشگاه چرخ و یدک از قدیمی ترین فروشگاه های عرضه کننده لاستیک در کشورمان است که انواع لاستیک ها در برندهای معتبر جهان از جمله لاستیک‌نکسن را با قیمت های بسیار مناسب به شما ارائه می کند.
لاستیک ها در عملکرد خودرو تاثیر بسیار بالایی دارند و همانطور که می دانیم یک لاستیک با کیفیت می تواند تا حد بسیاری در کارکرد خودروها و بالا بردن ایمنی آن موثر باشد. خرید و فروش لاستیک ها در کشور ما در انواع داخلی و خارجی انجام شده و به همین جهت برخی از مجموعه ها واردات تایر را انجام می دهند و انواع برندهای خارجی از جمله نکسن در کشور ما دارای محبوبیت بسیار بالایی می باشند. لاستیک نکسن معمولاً توسط کشور کره به تولید می‌رسد و تنها برخی از مدل‌های آن در کشور چین به تولید رسیده و به فروش می رسد اما باید توجه کنید که لاستیک های نکسن تولید کشور کره یا چین که تحت نظر کره است، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و بسیار مناسب برای انواع خودروها می باشد.

خصوصیات لاستیک نکسن

لاستیک های کره ای از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار بوده و یکی از انواع این لاستیک ها که در کشور ما طرفداران بسیار زیادی دارد لاستیک نکسن می باشد. لاستیک نکسن دارای کیفیت بسیار عالی است و این به واسطه مواد اولیه مرغوب به کار رفته در ساخت این نوع لاستیک می باشد.استفاده از مواد اولیه درجه یک و بهره گیری از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا باعث شده که لاستیک نکسن از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد و خصوصیات و ویژگی های مناسب به فردی، از قبیل عملکرد نرم و روان و انعطاف بالای آن داشته باشد. فرمان پذیری خوب، چهار فصل بودن لاستیک‌نکسن، ایجاد کمترین سر و صدا، ترمز گیری بسیار عالی و... از مشخصات ویژه لاستیک‌نکسن می باشد.

فروش لاستیک نکسن بدون نیاز به مراجعه حضوری

با توجه به اینکه چرخ‌ و یدک سال ها سابقه در زمینه فروش لاستیک های سواری داشته، با هدف بهبود خدمات دهی و راحتی در امر خرید توسط مشتریانش فروش اینترنتی را در نظر گرفته است. افرادی که تمایل به خرید حضوری ندارند و یا شرایط خرید حضوری را دارا نمی باشند، می توانند به صورت غیرحضوری و بدون مراجعه به فروشگاه خرید خود را انجام دهند. البته که خرید غیرحضوری لاستیک‌نکسن نیاز به اطمینان از فروشگاه مورد نظر دارد و چرخ و یدک با سالها سابقه درخشان خود توانسته اطمینان کاملی را در مشتریانش به وجود آورد. بنابراین اگر شما هم قصد خرید غیرحضوری لاستیک نکسن را دارید، می توانید به وب سایت چرخ و یدک مراجعه کرده و خرید خود را در زمان کوتاهی انجام دهید.
فروش لاستیک ها در تنوع بالا و در برندهای مختلف و پر فروش توسط این مجموعه ارائه می گردد و شما با اطمینان کامل می توانید خرید خود را انجام دهید. بنابراین برای خرید به سایت این مرکز مراجعه فرماید و محصولات مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری نماید.
https://charkhoyadak.com/
انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha