• جمعه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400061913900
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

استاندار هرمزگان:

بهره برداری از ورزشگاه میناب نیازمند نشست با وزیر ورزش و جوانان است

بهره برداری از ورزشگاه میناب نیازمند نشست با وزیر ورزش و جوانان است

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: تلاش می‌کنیم تا اعتبارات مورد نیاز به موقع تخصیص یابد و پروژه‌های مهم و دارای اولویت شهرستان میناب به سرعت آماده بهره‌برداری شوند.

فریدون همتی صبح امروز (۱۹ شهریورماه) در خصوص بازدیدش از پروژه‌های در حال اجرا در شهرستان میناب، با اشاره به پروژه ورزشگاه ۱۰ هزار نفری شهرستان میناب، عنوان کرد: این ورزشگاه از پروژه‌های ملی وزارت ورزش و جوانان است و تاکنون پیگیری‌های بسیاری برای تکمیل این پروژه از طریق برگزاری جلسات در وزارت ورزش و جوانان داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در راستای برنامه‌ریزی جدید برای تکمیل این پروژه، به زودی نشست هایی با وزیر ورزش و جوانان، خواهیم داشت تا با تصمیم‌گیری جدید، هرچه سریعتر این طرح به نتیجه برسد.

استاندار هرمزگان افزود: با توجه به هزینه های بسیاری که این پروژه دارد، برای تکمیل آن به صورت فاز به فاز برنامه‌ریزی شده است.

همتی در ادامه بازدید از پروژه های شهرستان میناب، وضعیت استادیوم ورزشی شهید جهانگیر امینی این شهرستان را مورد بازدید قرار داد. این استادیوم دارای چمن طبیعی است اما با مشکلات روشنایی روبرو بوده که طبق دستور استاندار هرمزگان مقرر شد، روشنایی و برج نور آن در اسرع وقت جهت استفاده جوانان این شهرستان تامین شود.

استاندار هرمزگان همچنین در بازدید از این پروژه با تعدادی از جوانان و ورزشکاران شهرستان میناب گفتگو و به درخواست های آنان پاسخ داد.

وی اضافه کرد: جوانان شهرستان میناب، استعدادهای درخشانی در زمینه ورزش دارند که زیرساخت های لازم باید برای آنان تامین شود.

همتی با اشاره به پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان میناب، تصریح کرد: برای این طرح تخصیص اعتبار خوبی داشته‌ایم تا روند تکمیل و اجرای آن تسریع شود.

وی اضافه کرد: تکمیل دیگر پروژه‌های شهرستان میناب نیز مورد پیگیری جدی قرار می‌گیرد و تلاش می‌کنیم تا اعتبارات مورد نیاز به موقع تخصیص یابد و پروژه‌های مهم و دارای اولویت این شهرستان به سرعت آماده بهره‌برداری شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha