• پنجشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400061813596

استاندار خبر داد

توزیع عادلانه اقدامات ستاد فرمان امام در استان یزد

توزیع عادلانه اقدامات ستاد فرمان امام در استان یزد

ایسنا/یزد استاندار یزد از توزیع عادلانه اقدامات ستاد فرمان امام در استان یاد کرد و گفت: رزمایش‌های متعدد و اقدامات خیرخواهانه ستاد می‌تواند الگوی موثری برای بقیه خیرین باشد.

«محمدعلی طالبی» در پویش مشق احسان که امروز در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، با بیان این که در ماه‌های اولیه پذیرش استانداری اولین نشست‌ها و دیدارهای ملی بنده مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام بود، اظهار کرد: نکته‌ای که در این دیدارها مطرح شد، بحث کمرنگ بودن ستاد فرمان امام به علت کم توجهی‌های استانی است و خوشبختانه با رویکرد خوب و ارتباط خوبی که گرفته شد پای بنیاد برکت و ستاد اجرایی را در مسائل مختلف استان باز کردیم.

وی با بیان این که اولین طرح اقدام ملی کشور را در یزد افتتاح کردیم، گفت: ستاد اجرایی با همکاری راه و شهرسازی، اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام داده است.

طالبی از توزیع عادلانه اقدامات ستاد فرمان امام در استان یاد کرد و گفت: رزمایش‌های متعدد و اقدامات خیرخواهانه ستاد می‌تواند الگوی موثری برای بقیه خیرین باشد.

استاندار با اشاره به طراحی‌های ارزشی کیف‌ها، فرهنگ ماسک زدن را تقویت می‌کند، گفت: تولیدات داخلی و فرهنگ استفاده از کالای ایرانی هم در این تولیدات دیده می‌شود که جای تقدیر دارد.

«اکبر محمد پناه» رئیس ستاد فرمان امام در استان نیز با بیان اینکه این ستاد در مباحث سیل و زلزله و ویروس کرونا ورود کرده است، گفت: بنیاد احسان وابسته به ستاد فرمان برای کمک به دانش آموزان کمتر برخوردار کشور بسته‌هایی را توزیع می‌کند که سهم یزد ۴۷۰۰ بسته بوده است.

وی از مشارکت در ایجاد مسکن برای خانواده‌های دارای دو فرزند معلول به بالا در استان یاد کرد و گفت: در طرح‌هایی مانند اقدام ملی مسکن، سهم ستاد فرمان امام قابل توجه است و اولین مسکن‌های طرح اقدام ملی در یزد افتتاح شده است.

این مسئول از برگزاری پنج مرحله رزمایش به ارزش ۱۵ میلیارد تومان تاکنون خبر داد و گفت: اشتغالزایی بنیاد پوشش ۱۰۰ درصدی روستاهای استان را شامل می‌شود.

محمدپناه بر سوق یافتن کمکهای خیرین به سوی اقدامات خیرخواهانه و اشتغالزایی تاکید و با اشاره به ایجاد ۱۵ هزار شغل براساس طرح شمسا، گفت: طی تفاهم نامه با کمک ۲۰ میلیارد تومانی استانداری یزد طرح شمسا اجرایی شد و ستاد این مبلغ را به ۱۲۰ میلیارد تومان افزایش داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha