• دوشنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400061511191
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد:

برگزاری سومین رویداد ملی فهما در سطح ۳۰۷ کانون فرهنگی هنری ایلام

برگزاری سومین رویداد ملی فهما در سطح ۳۰۷ کانون فرهنگی هنری ایلام

ایسنا/ایلام مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: سومین رویداد ملی فهما با شعار «به توان مردم» در سطح ۳۰۷ باب از کانون‌های مساجد استان ایلام اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین « علی چراغی‌پور» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر،اظهار کرد: سومین رویداد ملی فهما همزمان با سراسر کشور با شعار «به توان مردم» در سطح ۳۰۷ باب از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام در حال اجرا است و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایلام به منظور شرکت در این رویداد ملی  فعالیت ها، برنامه ها و طرح های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت می‌کنند.

وی با بیان اینکه  این طرح در قالب شبستان و رواق‌های مختلف ۱۲ گانه در سامانه بچه های مسجد تعریف شده است،گفت: در این راستا کانون های مساجد استان می‌توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت فعالیت های خود در ۴۰ حوزه اقدام و امتیاز های لازم جهت حضور پر رنگ در سومین رویداد ملی فهما کسب کنند.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان ادامه داد: ثبت  گروه‌های نمایش، سرود، فیلم، تولیدات چند رسانه‌ای، طرح‌های فرهنگی، آزمون‌های مختلف، آتار تولیدی و هنری کانون ها، کار آفرینی از جمله محور های مختلف حضور کانون‌ها در رویداد ملی فهما است.

چراغی‌پور با اشاره به حضور موفق دو باب از کانون‌های استان ایلام در رویداد فهما سال گذشته، از کانون‌های فرهنگی هنری خواست  با تمام ظرفیت خود در این رویداد حضور پیدا کنند.

وی  با بیان اینکه سومین رویداد ملی فهما همزمان با دهه امامت و ولایت آغاز و با ولادت حضرت زهرا (س) پایان خواهد یافت، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی‌های لازم در خصوص این طرح به کانون‌های استان اعلام شده و امیدواریم امسال شاهد حضور پر رنگ تر کانون ها ی استان در این طرح ملی در جمع کانون های برتر کشور باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha