• شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400061309363

پرداخت ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون گلستان

پرداخت ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون گلستان

ایسنا/گلستان مدیر شعب بانک توسعه تعاون گلستان گفت: از سال گذشته تاکنون مجموعاً ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط این بانک در استان پرداخت شده است.

محمدرضا شریفی شنبه (شنبه ۱۳ شهریورماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان به مناسبت هفته تعاون اظهار کرد: بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک بانک تخصصی توسعه‌ای و حمایتی بخش تعاون فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی این بانک توزیع منابع دولتی است، افزود: در این بانک ۷۰ درصد تسهیلات در بخش تعاون و ۳۰ درصد در سایر بخش‌ها پرداخت می‌شود.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون گلستان با اشاره به اینکه نرخ پرداخت تسهیلات از ۴ تا ۱۸ درصد نسبت به میانگین حساب متفاوت است، تصریح کرد: بانک توسعه تعاون استان در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری رتبه پنجم کشور را دارد.

شریفی گفت: از سال گذشته تاکنون از محل بند الف تبصره ۱۸، ۷۰۰ میلیارد ریال، اشتغال پایدار روستایی ۱۱۰ میلیارد ریال، رونق تولید ۳۷۱ میلیارد ریال و ازدواج جوانان ۲۹۱ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

وی با اشاره به تسهیلات ارزان‌قیمت پرداخت شده توسط این بانک، گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت، تعمیر و معیشت سیل‌زدگان به مردم استان پرداخت شد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون گلستان در خصوص تسهیلات مشاغل خانگی، گفت: امسال ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی در نظر گرفته شده که سقف تسهیلات یک میلیارد ریال با سود ۴ درصد و بازپرداخت ۷ ساله است.

شریفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این بانک ۱۳ شعبه و یک باجه در سطح استان دارد.

انتهای رپورتاژآگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha