• چهارشنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400061007612
  • منبع : نمایندگی همدان

اجرای ۱۳۵ طرح تولیدی در همدان با حمایت بانک کشاورزی

اجرای ۱۳۵ طرح تولیدی در همدان با حمایت بانک کشاورزی

ایسنا/همدان مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان از اجرای ۱۳۵ طرح تولیدی اشتغالزا از ابتدای سال جاری تاکنون با حمایت بانک کشاورزی خبر داد.

به گزارش ایسنا، هوشنگ حیدرنژادیان چهارشنبه ۱۰ شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح‌ها که شامل گلخانه، گاوداری و تولید گوشت سفید است با اعتبار ۴۶۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۳۱ نفر فرصت شغلی انجام شده است.

وی ادامه داد: کمک به تقویت و بهبود معیشت، توسعه،  کمک به ایجاد واحد تولیدی، افزایش میزان تولید با هدف شکوفایی بخش کشاورزی از اولویت‌های این بخش است.

حیدرنژادیان مطرح کرد: تا پایان سال ۹۹ حدود ۶۶ هکتار گلخانه در استان همدان وجود داشت و از ابتدای سال‌جاری تاکنون با حمایت بانک کشاورزی ۱۳ فقره تسهیلات به میزان ۲۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای ایجاد هفت هکتار گلخانه پرداخت شده است.

وی بیان کرد: تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه ۷۳۲ میلیارد تومان به هفت هزار و ۹۰ نفر بود که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است.

حیدرنژادیان در ادامه درباره خرید تضمینی گندم، اظهار کرد: امسال ۴۰ هزار و ۹۲۱ تن گندم توسط ۶۰ مرکز فعال در استان خریداری شده که ارزش آن ۹۹۹ میلیارد تومان است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان ادامه داد: همچنین ۳۸ فقره تسهیلات پرورش انگور به میزان یک میلیارد تومان، ۲ فقره تسهیلات پرورش ماهیان سرد آبی_خوراکی و زینتی به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان، ۹۰ فقره تسهیلات کشت چقندرقند به میزان شش میلیارد تومان و شش فقره تسهیلات کشت یونجه به مبلغ ۵۴۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این بیش از ۱۳۴ میلیارد تومان به یک هزار و ۲۲۷ طرح حوزه زراعت، شش میلیارد و ۵۰۸ میلیون تومان به ۱۷۲ طرح باغداری، حدود ۱۶۴ میلیارد تومان به دو هزار و ۷۳۴ طرح در بخش دام و طیور، ۴۱۵ میلیون تومان به دو طرح شیلات و آبزیان، ۳۴۴ میلیارد و ۴۶۳ میلیون تومان به یک هزار و ۴۲۴ طرح صنایع و خدمات کشاورزی، ۳۰۰ میلیون تومان به شش طرح قالیبافی و صنایع دستی، ۵۲ میلیارد و ۹۱۴ میلیون تومان به ۵۱۵ طرح سایر موارد پرداخت شده است.

حیدرنژادیان افزود: همچنین ۲۱۱ فقره تسهیلات گندم به میزان ۱۳ میلیارد تومان، دو فقره تسهیلات کشت کلزا، ۲۹۸ فقره تسهیلات کشت سیب‌زمینی به میزان ۴۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، سه فقره تسهیلات پرورش زنبور عسل به میزان ۸۰۰ میلیون تومان و ۳۹۸ فقره تسهیلات برای خرید تراکتور سبک و سنگین به میزان ۸۱ میلیارد تومان از دیگر تسهیلات پرداخت شده از سوی بانک کشاورزی است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان در ادامه گفت: در بخش مکانیزاسیون ۷۴۴ فقره تسهیلات به میزان ۱۳ میلیارد تومان از ابتدای سال‌جاری پرداخت شده است، علاوه بر این امسال چهار طرح بررسی شد و چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به آنها تعلق گرفت، در حوزه رونق تولید نیز ۱۲ فقره تسهیلات به میزان شش میلیارد تومان در پنج ماهه نخست امسال پرداخت شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha