• چهارشنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400061007566
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

پیش‌بینی پاییز کم بارش در چهارمحال و بختیاری

پیش‌بینی پاییز کم بارش در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار می‌رود پاییز امسال همراه با بارش‌های کمتر از میزان نرمال سپری شود، دماها نیز در فصل پاییز به صورت میانگین در مناطق مختلف استان بین نیم تا یک و نیم درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت.

مهران چراغپور در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: آسمان استان تا پایان هفته و روز جمعه صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید در ساعات بعد از ظهر پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: برای ساعات اولیه صبح غبار رقیق صبحگاهی در برخی مناطق استان مانند شهرکرد پیش‌بینی می‌شود، همچنین در این مدت احتمال رخداد بارش‌های خفیف و پراکنده در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: تا پایان هفته دمای چهارمحال و بختیاری ثابت است و نوسان دمایی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود، اما از روز جمعه دمای سطح استان به تدریج روند کاهشی در پیش می‌گیرد.

چراغپور عنوان کرد: صبح امروز شهرکرد با کمینه دمای هشت درجه سانتی گراد خنک‌ترین ایستگاه در چهارمحال و بختیاری و خنک‌ترین مرکز استان کشور بود، همچنین در شبانه‌ روز گذشته لردگان با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتی گراد گرم‌ترین ایستگاه استان گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بارش‌های موثر در استان از نیمه دوم آبان ماه آغاز می‌شوند، براساس پیش‌بینی های صورت گرفته در مهرماه بارش‌های خفیف، پراکنده و نقطه‌ای خواهد بود در آبان و آذرماه نیز میزان بارش‌ها کمتر از حد نرمال پیش‌بینی می‌شوند و بنابراین انتظار می‌رود پاییز امسال همراه با بارش‌های کمتر از میزان نرمال سپری شود، دماها نیز در فصل پاییز به صورت میانگین در مناطق مختلف استان بین نیم تا یک و نیم درجه سانتی گراد افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha