• چهارشنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400061007347

رئیس بسیج هنرمندان فارس:

همایش چندرسانه‌ای رستاخیز در شیراز برگزار می‌شود

همایش چندرسانه‌ای رستاخیز در شیراز برگزار می‌شود

ایسنا/فارس رئیس بسیج هنرمندان استان فارس گفت: همایش چند رسانه‌ای رستاخیز تحت عنوان فصل شیدایی۲، از دوم تا دوازدهم آبان ماه امسال به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

مجید میکائیلی چهارشنبه ۱۰ شهریور در جمع خبرنگاران بیان کرد: از آنجا که جشنواره فصل شیدایی طی چهار سال گذشته در استان فارس برگزار شده، امسال و در فصل پاییز با عنوان جدیدی برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه در این راستا همایش چند رسانه‌ای رستاخیز آبانماه امسال توسط سازمان بسیج  هنرمندان استان فارس برگزار خواهد شد، افزود: سازمان متبوع در نظر دارد با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان نسبت به برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف اقدام کند که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به همایش رستاخیز اشاره کرد. 

رئیس بسیج هنرمندان فارس ادامه داد: دستگاه‌های مختلفی در برگزاری این همایش سهیم بوده‌اند که از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به رسانه‌های رسمی، صدا و سیما، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان اشاره کرد. 

میکائیلی هدف از برگزاری این همایش را جذب جوانان و نسل چهارم انقلاب به هنرهای اسلامی با استفاده از ابزار هنر بیان و اضافه کرد: تلاش جهاد گران سلامت، حضرت احمد بن موسی(ع)، مفاخر استان، مهدویت و دولت مهدوی، حاشیه فرهنگی و تاریخ اسلام از جمله موضوعاتی است که در این همایش مورد توجه است.

به گفته رئیس بسیج هنرمندان فارس، این همایش به مدت ١٠ شب در پارک کوهستانی دراک شیراز برگزار خواهد شد. 

مصطفی مشفقیان، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان فارس نیز در این نشست گفت: همایش رستاخیز بخشی از فصل شیدایی است اما با رویکردی استانی این برنامه برگزار خواهد شد. 

او ادامه داد: نماینده ولی‌فقیه در استان و نهاد نمایندگی رهبری در استان همواره حامی برگزاری مراسم‌های رویدادساز و تاثیر گذار در حوزه فرهنگی بوده‌اند تا امکان هم افزایی فرهنگی در جامعه ایجاد شود.

به گفته مشفقیان، همدلی و هم افزایی و اقدام مشترک بخشی از مطالباتی است که نماینده ولی‌فقیه در استان فارس از دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگ دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha