• دوشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400060805506
  • منبع : نمایندگی اردبیل

با راه‌اندازی مرکز نیکوکاری

دانشجویان پیام نور اردبیل بورسیه می‌شوند

دانشجویان پیام نور اردبیل بورسیه می‌شوند

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: با راه‌اندازی مرکز نیکوکاری دانشگاه پیام نور اردبیل، دانشجویان بی‌بضاعت و کم توان مالی به بورسیه این دانشگاه در می‌آیند.

فداعیان ۸ شهریورماه در مراسم راه‌اندازی مرکز نیکوکاری دانشگاه پیام نور اردبیل اظهار کرد: دانشگاه پیام نور در قالب سیاست‌های آموزشی خود تلاش می‌کند تا برای همه دانشجویان در همه مناطق فرصت آموزش برابر ایجاد کند که جوانان و دارندگان دیپلم می‌توانند از این فرصت برای ادامه تحصیل استفاده کنند.

وی یکی از رویکردهای این دانشگاه را توسعه فعالیت‌های علمی و خیرخواهانه این مجموعه اعلام کرد و گفت: با همت و تلاش خیرین و نیکوکاران در اردبیل مرکز نیکوکاری پیام نور استان راه‌اندازی شده تا دانشجویان بی‌بضاعت در چهار سال تحصیل خود تحت پوشش بورسیه و پشتیبانی‌های مالی قرار گیرند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل تصریح کرد: دانشجویان در رشته‌های مختلف با اولویت علوم قرآنی، فقه و مبانی، حقوق، فیزیک، ریاضی و زمین‌شناسی می‌توانند از مزایای بورسیه ارائه شده مرکز نیکوکاری پیام نور استفاده کنند.

فداعیان افزود: در طول چهار سال تحصیل دانشجویان از این ظرفیت مالی و پشتیبانی‌های مورد نظر بهره‌مند شده و با خیال راحت می‌توانند تحصیل خود را در این دانشگاه انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: زمان ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش برای پذیرفته شدن در دانشگاه پیام نور در قالب رشته‌های بدون آزمون تا پنجم شهریورماه است و از این فرصت علاقمندان به تحصیل در این دانشگاه می‌توانند استفاده کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل اضافه کرد: امکان تحصیل راحت برای دانشجویان در رشته‌های متنوع این دانشگاه فراهم شده و تلاشمان بر این است تا در خدمت خانواده‌ها بوده و ظرفیت خوب تحصیلی را برای فرزندان آنها در این مجموعه دانشگاهی فراهم کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha