• یکشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400060705070

تمدید مهلت ثبت‌نام دانشگاه علمی کاربردی تا ۱۰ شهریورماه

تمدید مهلت ثبت‌نام دانشگاه علمی کاربردی تا ۱۰ شهریورماه

ایسنا/گلستان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان از تمدید مهلت پذیرش در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای و دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه تا ۱۰ شهریورماه سال جاری خبرداد.

دکتر امیراحمد دهقانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با عنایت به پیگیری و هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرش در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای و دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه تا ۱۰ شهریورماه سال جاری تمدید شد.

وی بیان کرد: متقاضیان پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک اطلاعات موردنیاز، می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی www.uast.ac.ir و یا سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان نیز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان در مقاطع کاردانی و کارشناسی ازجمله مراکز آموزشی وابسته به موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی و دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور است که متولی نظام آموزش عالی علمی کاربردی و آموزش‌های مهارت محور است و زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اداره می‌شود.

هادی حسن‌زاده خاطرنشان کرد: ساختمان مجهز و محیط آموزشی استاندارد، برگزاری منظم کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی مرتبط با مباحث مهارتی رشته‌های تحصیلی، بازدیدهای علمی هدفمند، برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی متنوع، شهریه مناسب در مقایسه با سایر دانشگاه‌ها، عدم نیاز به مدرک پیش دانشگاهی برای ثبت‌نام و بدون کنکور، اعطای وام شهریه، امکان استفاده از دوره‌های آموزشی تخصصی و اشتغال کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی با دریافت تخفیف ویژه جهت دانشجویان و خانواده آن‌ها، قابل ترجمه بودن و اعتبار مدارک دانشگاه جامع جهت ادامه تحصیل در دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور از جمله مزایای تحصیل در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی به‌صورت مجازی، گفت: هدف این دانشگاه بالا بردن سطح مهارت و معلومات شاغلان بخش‌های مختلف، تربیت نیروی ماهر و فراهم آوردن موجبات مشارکت سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیردولتی برای آموزش نیروی انسانی متخصص و موردنیاز بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور است.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان خاطرنشان کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام در رشته‌های فناوری اطلاعات، مددکاری اجتماعی، کودک یاری، اورژانس اجتماعی، آسیب‌شناسی اجتماعی گرایش پیشگیری از اعتیاد، گیاهان دارویی و معطر و مدیریت امور اداری به مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان واقع در مسکن مهر زیتون مراجعه یا با شماره‌های ۰۱۷۳۲۴۵۲۵۷۲ و ۰۹۱۱۴۸۲۴۶۹۴ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha