• شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400060603984
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس سازمان صمت اردبیل اعلام کرد:

برخورد با تعطیلی خودسرانه نانوایی‌های اردبیل در نوبت عصر

برخورد با تعطیلی خودسرانه نانوایی‌های اردبیل در نوبت عصر

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از برخورد قانونی و جدی با واحدهای صنفی نانوایی که به شکل خودسرانه در نوبت عصر به تعطیلی واحد خود اقدام می‌کنند، خبر داد.

رامین صادقی ششم شهریورماه در جلسه شورای آرد و نان در اردبیل اظهار کرد: به اندازه کافی و به تناسب سرانه آرد مورد نیاز در استان، نیاز نانوایی‌ها برای پخت نان تأمین شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با رد شایعات منتشر شده مبنی بر کمبود آرد در نانوایی‌ها تصریح کرد: با انجام بازرسی‌ها متوجه تخلف برخی از نانوایی‌ها در تعطیلی خودسرانه واحد صنفی در نوبت عصر شدیم که با اخطار و تذکر جدی به این نانوایی‌ها، آنها را موظف به پخت نان در نوبت عصر کردیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: دو هزار و ۵۰۰ نانوایی در سطح استان موظف به ارائه خدمات به مردم در نوبت صبح و عصر هستند و قطعا کمبودی از جهت آرد و سایر ملزومات ندارند.

صادقی در مورد کیفیت پخت نان و ضرورت ارتقا این بخش با ارائه خدمات آموزشی، فنی و مهارتی به گروه‌های فعال در این حوزه افزود: با برگزاری کلاس‌های آموزشی با همکاری اتحادیه نانوایی‌های استان سعی داریم تا مهارت نانوایان را در پخت نان با کیفیت افزایش دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: چنانچه در برخی از نانوایی‌ها کیفیت پخت نان پایین باشد، مردم با ارائه گزارش از طریق سامانه ۱۲۴ می‌توانند مسئولان را در ارائه خدمات مطلوب‌تر کمک کرده و صاحبان این واحدها را موظف به گذراندن دوره‌های آموزشی و مهارتی کنند.

صادقی اضافه کرد: بالاتر از میانگین و سرانه توزیع آرد در شهریورماه بین نانوایی‌ها آرد مورد نیاز تأمین و توزیع شده و هیچ واحد نانوایی حق تعطیلی خودسرانه در نوبت صبح و یا عصر را ندارد و باید در ساعات مشخص شده به پخت نان اقدام کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: چنانچه تخلفی در حوزه‌های مختلف در بخش نان در سطح استان اردبیل مشاهده شود، با همکاری اتحادیه نانوایی‌ها و تشکیل پرونده در تعزیرات با متخلفان برخورد می‌کنیم و حتی تا لغو مجوز آنها به پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha