• چهارشنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400060302532
  • خبرنگار : 30054

آشنایی با کاربردهای پرینتر HP Smart

آشنایی با کاربردهای پرینتر HP Smart

 همانطور که می دانید امروزه پرینترها یکی از ملزومات هر شرکت و یا موسسه می باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران چابگر، شرکت ها بدونه وجود پرینتر قادر به ادامه کار نمی باشند. این پرینترها بعد از مدتی نیاز به شارژ کارتریج دارند. در ایران چاپگر شما می توانید با تماس با شماره های ۸۸۴۹۰۱۷۶_۸۸۴۹۰۱۷۵ سفارش خود را جهت انجام خدمات شارژ کارتریج در محل ثبت کنید.این اطمینان به شما داده می شود که بعد از ثبت شما در کوتاه ترین زمان سفارش شما انجام خواهد شد.از جمله شما می توانید برای انجام کارهایی مانند چاپ، کپی، اسکن، عیب یابی مشکلات و تنظیم پرینتر در یک شبکه بی سیم، از برنامه HP Smart که در رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه موجود است، استفاده کنید.

نحوه راه اندازی پرینترهای اچ پی با برنامه HP Smart

نصب برنامه HP Smart و تنظیم پرینتر

برای راه اندازی و استفاده از پرینتر HP جهت چاپ، اسکن و کپی فایل های مختلف، ابتدا باید برنامه HP Smart را برای تلفن های اندروید ، Apple iOS  و  iPadOS ، ویندوز ۱۰  و مک دریافت کنید. ویندوز ۱۰  و مک دریافت کنید.

۱.پرینتر را در نزدیکی روتر Wi-Fi قرار دهید.
۲.مطمئن شوید که کاغذ در سینی ورودی به درستی قرار داده شده و سپس پرینتر را روشن کنید.
۳.برنامه HP Smart را دانلود کنید.
۴.اگر برنامه HP Smart را برای اولین بار دانلود و استفاده می کنید، برای دسترسی به همه عملکردهای پرینتر باید یک حساب HP ایجاد و به آن وارد شوید.
۵.اگر از تلفن های همراه iOS یا اندروید استفاده می کنید، بلوتوث را فعال کنید. بلوتوث در هنگام نصب به مکان‌یابی پرینتر کمک می کند.
۶.برای تنظیم پرینتر، برنامه را باز کنید.

  • اگر پرینتر شما پیدا شد، برای اعمال تنظیمات لازم دستورالعمل ها را دنبال کنید.
  • اگر پرینتر شما نمایش داده نشده و یا پرینتر دیگری نیز به برنامه اضافه نمی شود، روی علامت + کلیک کرده و سپس دستورالعمل های مربوط به افزودن دستی پرینتر را دنبال کنید.
  • اگر پرینتر شما پیدا نشد، به مرحله بعدی بروید.

۷.تنظیمات پیش فرض شبکه را از روی پرینتر بازیابی کنید تا روی first-time wireless setup قرار گیرد.

  • پرینترهای HP دارای صفحه لمسی: در این پرینترها باید گزینه Restore Network Defaults را از فهرست Wireless،Settings یا بازیابی Restore Settings کنید.
  • اکثر پرینترهای HP بدون صفحه لمسی: دکمه های Wireless و Cancel را همزمان فشار داده و نگه دارید تا چراغ های بی سیم و برق چشمک بزنند.
  • پرینترهای لیزری HP: دکمه Wireless را فشار داده و نگه دارید تا چراغ هشدار (Attention Light) چشمک بزند. ممکن است بعد از این کار پرینتر دوباره راه اندازی شود.
  • پرینترهای HP Tango: دکمهWireless در پشت پرینتر را فشار داده و نگه دارید تا چراغ Edge به آبی چشمک بزند.

۸.روی علامت + در برنامه HP Smart کلیک کنید تا پرینتر به لیست اضافه شده و بتوانید آن را در شبکه بی سیم خود تنظیم کنید.


استفاده از برنامه HP Smart 

با کلیک روی گزینه های مختلف موجود در برنامه HP Smart می توانید کارهایی نظیر چاپ، اسکن و کپی را انجام دهید. همچنین می توانید وضعیت پرینتر، مشکلات عیب یابی و تنظیمات پیشنهادی برای پرینتر را بررسی کنید. در برخی از مواقع پرینتر دچار مشکلی می باشد که قادر به راه اندازی نیست در این مواقع میبایستی هر چه سریعتر نسبت به رفع ایراد اقدام لازم را انجام دهید.شما میتوانید جهت تعمیر پرینتر خود با ایران چاپگر در تماس باشید این مجموعه یکی از قدیمی ترین مراکز ارائه دهند خدمات پرینتر و چاپگر می باشد.این مجموعه علاوه بر انجام خدمات مربوط به شارژ کارتریج hp و کانن مرکز فروش این محصولات نیز میباشد.

لازم به ذکر است که در برخی از مواقع چنانچه کارتریج شما دچار مشکل باشد پرینتر قابلیت کار را ندارد. در این هنگام شما با بروز ارور مواجه می شوید. در این هنگام می بایستی اقدام به خرید کارتریج نو نمایید. کارتریج نو همواره با گارانتی معتبر می باشد.

  • چرا برای استفاده از برنامه HP Smart باید به سیستم وارد شده و یک حساب کاربری ایجاد کنم؟

حساب HP Smart به شما امکان چاپ و اسکن از برنامه HP Smart و همچنین دسترسی به ویژگی های عالی مانند نمابر تلفن همراه را می دهد.
همچنین می توانید از طریق HP Smart به قابلیت هایی مانند مدیریت از راه دور، اشتراک دسترسی و print from anywhere  که با پرینتر HP سازگار هستند، دسترسی پیدا کنید.
اکثر پرینترهای بی سیم تولید شده در سال ۲۰۱۰ و بعد از آن می توانند به برنامه HP Smart متصل شوند.
مشتریان عزیز در جریان باشند که مجموعه ایران چاپگر علاوه بر انجام فعالیت های خدماتی همچون شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر یکی از مراکز مهم در زمینه فروش انواع چاپگر می باشد. چنانچه نیاز به خرید پرینتر داشتید می توانید جهت خرید با قسمت مشاوران این مجموعه در تماس باشید.فروش پرینتر در ایران چاپگر همواره با بهترین گارانتی عرضه می شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha