• چهارشنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400060302410
  • خبرنگار : 50176

‌ استاندار:

اقدامات مهمی علی‌رغم کمبودها و مشکلات در لرستان صورت گرفته است

اقدامات مهمی علی‌رغم کمبودها و مشکلات در لرستان صورت گرفته است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: اقدامات مهمی علی‌رغم کمبودها و مشکلات در استان صورت گرفته است.

سید موسی خادمی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد که امروز سوم شهریورماه صورت گرفت، اظهار کرد: اقدامات بسیار مهمی در استان طی سال‌های اخیر علی‌رغم وجود تمام مشکلات و کمبود ها صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو تن از دولت مردان بزرگ تاریخ انقلاب هستند که الگوهای مناسبی برای سایر دولتمردان هستند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه نماینده ولی‌فقیه در استان همواره نقش پشتیبان و حمایت کننده از مجموعه کارکنان دولت را ایفا کرده، خاطرنشان کرد: دولت در یک سال اخیر موقعیت ویژه‌ای را که با ترکیب دو مشکل کرونا و تحریم‌ها همراه بود، تجربه کرد که منجر به تحقق نیافتن صد در صدی برنامه‌های استان شد.

خادمی به بخشی از اقدامات دولت در استان پرداخت و افزود: علی‌رغم کمبودها و بروز مشکلات، اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های عمرانی استان صورت گرفته که تکمیل پروژه‌های سیل، پل‌های کاکارضا و بابازید، دیوار ساحلی پلدختر، پروژه آزادراه خرم‌آباد به بروجرد به عنوان یک پروژه راهبردی، نیروگاه ۴۰۰ مگاواتی، پالایشگاه پلدختر، گازرسانی به روستاها به‌گونه‌ای که تاکنون حدود ۲۰۰۰ روستای استان از این نعمت بهره‌مند شده‌اند و  تکمیل پروژه‌های آبخیزداری بخشی از این اقدامات هستند.

وی اضافه کرد: در حوزه اقتصادی نیز پروژه‌های مهمی مانند منطقه ویژه پارسیلون به نتیجه رسید و در آینده نزدیک آغاز می‌شود، منطقه ویژه بروجرد نیز به سرانجام رسیده و بسیاری از پروژه‌های دیگر اقتصادی که در استان آغاز به کار کرده‌اند.

 استاندار لرستان بیان کرد: علی‌رغم اقدامات بسیار خوبی که انجام شده، اما وقوع شرایطی مانند سیل، کرونا و تحریم باعث شد تا نتوانیم طبق برنامه‌ریزی‌ها در همه حوزه‌ها با توجه به تلاش‌ها و پیگیری‌ها به مطلوب مورد نظر دست یابیم.

گفتنی است در پایان این دیدار استاندار لرستان از طرف وزیر کشور با اهداء لوح سپاس و یک جلد قرآن نفیس از زحمات و حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد تقدیر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha