• یکشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400053121561

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس:

جشنواره رضوی با مشارکت گسترده مردم فارس همراه بوده است

جشنواره رضوی با مشارکت گسترده مردم فارس همراه بوده است

ایسنا/فارس مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: جشنواره رضوی همواره با مشارکت گسترده مردم و دستگاه‌های اجرایی فارس همراه بوده است.

روح‌الله منوچهری یکشنبه ۳۱ مرداد در جلسه دبیرخانه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در فارس، گفت: این جشنواره از ابتدای تابستان آغاز شده و براساس پیش‌بینی‌ها تا اول آبان ماه ادامه دارد.

او با اشاره به استقبال خوب مردم در دوره گذشته این جشنواره، تاکید کرد: با وجود شرایط کرونا، در سال گذشته بیش از ۸۷ هزار نفر در استان فارس در این رویداد فرهنگی شرکت کردند که قابل توجه است.

منوچهری افزود: این جشنواره در دو بخش فردی و خانوادگی برگزار می‌شود و با توجه به ادامه روند شیوع بیماری همه‌گیر کرونا، امسال نیز همچون سال گذشته، جشنواره در بستر الکترونیک و از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوان نهاد به آدرس www.samakpl.ir و اپلیکیشن موبایلی اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این دوره شش کتاب به عنوان منابع جشنواره در نظر گرفته شده است. کتاب‌های «زندگی امام رضا (ع) نوشته سید محمد مهاجران و «مجموعه ۱۴ معصوم: امام زمان (عج)» نوشته زهرا عبدی در بخش کودک؛ دو کتاب «برای ضامن آهو، ۵۵ پرسش و پاسخ درباره امام رضا و زیارت ایشان» نوشته غلامرضا حیدری ابهری و «ده قصه از امام زمان (عج)» اثر فریبا کلهر در بخش نوجوان و کتاب‌های «چشمه‌های بهشت، گزیده عیون اخبار الرضا» اثر محمدهادی زاهدی و «پرسش‌ها وپاسخ‌های دانشجویی: مهدویت (دوران ظهور)» اثر رحیم کارگر در رده سنی جوان و بزرگسال از منابع این جشنواره است.

علاقه‌مندان در رده سنی کودک (۴ تا ۱۲ سال) می‌توانند در دو رشته؛ نقاشی و پویش کتابخوان، در رده سنی نوجوان (۱۳ تا ۱۷ سال) در شش رشته نقاشی، پویش کتابخوان، آزمون چهارگزینه ای، شعرسرایی، پویش برای امام زمانم و قصه گویی و رده سنی جوان و بزرگسال (۱۸ سال به بالا) در شش رشته؛ پویش کتابخوان، آزمون چهارگزینه ای، شعرسرایی، داستان کوتاه (داستانک، دل نوشته و متن ادبی)، تولید آثار هنری و قصه گویی در این رویداد مشارکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha