• سه‌شنبه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400052618532
  • خبرنگار : 50167

آغاز ثبت‌نام کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی زنجان

آغاز ثبت‌نام کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی زنجان

ایسنا/زنجان رئیس مرکز آموزش علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: این دانشگاه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی و در ۱۲ رشته طی نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

آزاده لیلاپرست در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با شروع پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی استان زنجان، اظهار کرد: این دانشگاه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و در رشته‌های حقوق، حسابداری، مددکاری، مدیریت امور فرهنگی، روابط‌عمومی، معماری، گرافیک، مدیریت کسب‌ و کار، طراحی لباس، مترجمی زبان انگلیسی، تکنولوژی آموزشی و تربیت مربی پیش‌دبستانی دانشجو می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه رشته حسابداری دولتی جزو رشته‌های جدید این مرکز در نیم‌سال اول سال‌تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ است، افزود: علاقه‌مندان به ادامه تحصیل می‌توانند بدون کنکور در رشته‌های مذکور و از طریق مراجعه حضوری به آدرس اراضی، میدان شورا، مجتمع جهاددانشگاهی و یا با شماره ۳۳۰۳۵۴۰۰ تماس حاصل کرده و اقدام به ثبت‌نام کنند.

این مسئول تصریح کرد: زمان ثبت نام هر دو مقطع از روز ۲۴ مرداد آغاز شده و تا ۷ شهریور ادامه خواهد داشت.

لیلاپرست با بیان اینکه کلاس‌ها و امتحانات مرکز آموزش علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی استان، خارج از وقت اداری و مطابق با آخرین پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، تصریح کرد: امکان پرداخت شهریه به‌صورت اقساطی وجود داشته و دانشجویان می‌توانند از وام صندوق رفاه دانشجویی و صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان استفاده کنند.

رئیس مرکز آموزش علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی زنجان، با بیان اینکه مدرک تحصیلی این دانشگاه قابل ترجمه بوده و دانشجویان مشکلی برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های معتبر حتی در خارج از کشور نخواهند داشت، خاطرنشان کرد: با وجود مرکز رشد صنایع فرهنگی خلاق جهاددانشگاهی، امکان ایجاد اشتغال برای دانشجویان و دانش‌آموختگان خلاق صاحب ایده در جهاددانشگاهی استان زنجان وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha