• یکشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۸:۵۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400052417474
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خبر داد

تداوم منع تردد شبانه/ورود و خروج از خراسان رضوی ممنوع است

تداوم منع تردد شبانه/ورود و خروج از خراسان رضوی ممنوع است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به تداوم اجرای منع تردد شبانه، از اجرای ممنوعیت ورود خودرو با پلاک‌های غیر بومی به استان و خروج خودرو با پلاک بومی از استان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا دهنوی با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد در خراسان رضوی، اظهار کرد: ورود و خروج به شهرهای دارای وضعیت رنگ‌بندی قرمز و نارنجی ممنوع است و این قبیل افراد از طریق سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات ترافیکی اعمال قانون خواهند شد. 

وی در ارتباط با تردد پلاک‌های غیر بومی دیگر استان‌ها، تصریح کرد: ورود خودروهایی که پلاک غیربومی دارند به دیگر استان‌ها ممنوع بوده و ۴۸ ساعت به این افراد فرصت بازگشت به شهرهای محل سکونت خود داده شده، لذا از تاریخ ۲۶ مرداد ماه خودروهایی که با پلاک غیربومی در استان های دیگر تردد کنند اعمال قانون خواهند شد.

دهنوی ادامه داد: کلیه مجوزهای قبلی فرمانداری و سایر دستگاه‌ها باطل است و صرفاً مجوزهای جدیدالصدور باید دارای تاریخ روز و محدود باشد.

وی در مورد تاریخ پایان این محدودیت‌ها گفت: این محدودیت‌ها تا  ۵ شهریور ماه ادامه خواهند داشت.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خاطرنشان کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچون گذشته برقرار است و از شهروندانی که تا کنون با پلیس راهور در این زمینه همکاری داشته‌اند تشکر می‌کنیم.

به گزارش پلیس خراسان رضوی، وی در ارتباط با افرادی که در ارقام پلاک خودرو تغییر ایجاد می‌کنند گفت: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر شخصی که در ارقام پلاک خود تغییری ایجاد کند یا به نوعی اقدامی انجام دهد که پلاک وسیله نقلیه قابلیت رویت شدن نداشته باشد، ضمن توقیف وسیله نقلیه به مقامات قضایی معرفی شده و از شش ماه تا یکسال حبس در انتظار وی خواهد بود.

دهنوی همچنین از مردم تقاضا کرد برای از بین بردن زنجیره انتشار ویروس کرونا از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha