• یکشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1400052416882
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

فرماندار ماکو:

شاخص آسفالت راه‌های روستایی در ماکو بسیار پایین است

شاخص آسفالت راه‌های روستایی در ماکو بسیار پایین است
عکس تزیینی است

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: شاخص آسفالت راه‌های روستایی در ماکو بسیار پایین بوده و رتبه چهاردهم استان را دارد.

علی محمدی ایروانلو امروز ۲۴ مرداد ماه در جلسه پیگیری پروژه‌های راههای مواصلاتی و روستایی بخش های تابعه ماکو که با حضور ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در محل فرمانداری ترتیب یافت، با تاکید براینکه متأسفانه شاخص آسفالت راه‌های روستایی در ماکو بسیار پایین است، اظهار کرد: شهرستان رتبه چهاردهم را در استان دارد و تا به امروز فقط ۳۱ درصد راه های روستایی آسفالت شده و ۶۹ درصد این راه ها  از نعمت آسفالت برخوردار نشده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه، راه شبکه "خرمن یری" ۴۷ کیلومتر است و ۱۷ کیلومتر آن آسفالت ریزی شده است، افزود: مابقی همچنان متوقف شده است که اگر این پروژه راه اندازی شود نزدیک به ۲۰ روستا از این پروژه بهره مند خواهند شد لذا ضروری است این مسیر جزء اولویت های شهرستان قرار گرفته و سریعا پیگیری های لازم برای شروع این عملیات انجام شود.

فرماندار ماکو، همچنین بر لزوم توجه بر پیشرفت پروژه ادامه آسفالت راه روستای "قلعه جوق" تا روستای "آغبلاغ چمنلو" که ۱۷ کیلومتر است تاکید کرد و افزود: فقط ۴ کیلومتر آن آسفالت شده است که اتمام آن باید در اولویت کاری امسال قرار گیرد.

محمدی همچنین پروژه راه روستای "دانالو" یا همان جاده خاکی" قلیشلانمیش" که یکی از پروژه های بسیار مهم برای شهرستان است که نزدیک به ۴ کیلومتر است را از جمله راه های استراتژیک و حائز اهمیت دانست و گفت: در بحث ترافیک به شهرستان کمک بسیار مهمی خواهد کرد.

فرماندار ماکو، سه راهی "هندوار" را یکی از مکان های بسیار حادثه خیز شهرستان عنوان کرد و گفت: روشنایی این مکان باید سریعا تقویت شود و بحث بهسازی و آسفالت راه روستای هندوار که ۹۰۰ متر است باید سریعا اقدام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha