• شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400052316120

نماهنگ “سردار بی سر” در شیراز رونمایی شد

نماهنگ “سردار بی سر” در شیراز رونمایی شد

ایسنا/فارس همزمان با ایام محرم، نماهنگ "سردار بی سر"، ساخته مجموعه بسیج دانشجویی فارس رونمایی شد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس شنبه ٢٣ مرداد در مراسم رونمایی از نماهنگ سردار بی سر، اظهار کرد: نماهنگ محرمی با عنوان سردار بی سر توسط ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تهیه شده است که به مناسبت ماه محرم منتشر می شود. 

سعید یوسفی با بیان اینکه  بسیج دانشجویی فارس به تولید آثار فاخر هنری با محتوای ارزشی و دینی توجه ویژه دارد، افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده در سال‌های اخیر، توانمندی‌های شایسته‌ای در این ناحیه در زمینه تولید آثار هنری در رشته‌های‌مختلف ایجاد شده، که نماهنگ سردار بی سر یکی از خروجی های تیم‌های هنری ناحیه است. 

او عنوان کرد: مدیریت فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در کنار دانشجویان مستعد استان، برای به ثمر رساندن استعدادهای هنری آنها به ویژه با محتواهای انقلابی و اسلامی حضور دارد. 

علی تیمناک، کارگردان نماهنگ سردار بی سر نیز در این مراسم گفت: این نماهنگ ۳دقیقه و ۲۰ ثانیه‌ای که قرار است با نام سردار بی سر منتشر شود، نتیجه یک کار تیمی است. 

او با اشاره به انگیزه خود برای تهیه نماهنگ سردار بی سر افزود: به دلیل محدودیت‌های بهداشتی و کرونایی برای شرکت در مراسم اربعین امسال، این نماهنگ را تهیه کرده تا از پادش اخروی بی بهره نماند. 

مهدی محمودی، شاعر نماهنگ سردار بی سر، عشق به اهل بیت را دلیل سرودن این قطعه عنوان و خاطرنشان کرد: این قطعه را بعد از تماشای یکی از قسمت‌های سریال مختار نامه سروده و احساسات درونی خود را نسبت به وقایع عاشورا بیان داشته‌ام. 

عباس معتمد، خواننده اثر هنری سردار بی سر هم گفت:   عشقی که از کودکی نسبت به اهل بیت داشته‌ام، عامل خواندن این قطعه است. 

او عنوان کرد: هر قطعه هنری که آماده و ساخته می‌شود، زمان بر بوده که  بدون شک این قطعه صوتی هم از این مسئله مستثنی نخواهد بود. 

معتمد اضافه کرد: مجموعه تولید، شامل ترانه آهنگسازی، تنظیم، رکورد و میکس و مستر خواهد بود که این قطعه هم تمام این مراحل را طی کرده است. 

او ابراز امیدواری کرد که اثر هنری سردار بی سر  نظر شنوندگان را به خود جلب کند و بتواند در سال‌های آینده قطعه های جدیدی را در وصف امام حسین(ع) بخواند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha