• چهارشنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400052014715
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان خبرداد

«پر ققنوس» طرحی برای ارایه آموزش های مهارتی به نوجوانان سیستان و بلوچستان

«پر ققنوس» طرحی برای ارایه آموزش های مهارتی به نوجوانان سیستان و بلوچستان

ایسنا/اصفهان معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: با ارائه طرح پیشنهادی کمپین «پر ققنوس» در نظر داریم با مشارکت خیران در راستای آموزش نوجوانان و جوانان بخش بنت سیستان و بلوچستان اقدام کنیم.

افسون نیازبخش در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به طرح «هم پیوندی اصفهان و بنت» که از سال گذشته در راستای آموزش جوانان و نوجوانان ساکن بخش بنت سیستان و بلوچستان اجرا شد، اظهار کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی جهاد دانشگاهی و نظر به «طرح هم پیوندی اصفهان و بنت» و در راستای توسعه متوازن در کشور، این معاونت اقدام به ارائه تعدادی بورسیه آموزشی رایگان در دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی کرد.

وی افزود: جهاد دانشگاهی با همکاری خانه فرهنگ و آموزش بنت، فعالیت خود را در سه بخش بورس‌های آموزشی، تورهای آموزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه ساکنان بخش بنت آغاز کرد و از پاییز سال گذشته، نوجوانان و جوانان ساکن بخش بنت سیستان و بلوچستان در کلاس‌های آنلاین معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان شرکت کردند.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، برگزاری وبینارهای آموزشی ویژه معلمان ابتدایی بنت و برنامه‌ریزی جهت اجرای «تور آموزشی معلمان ابتدایی بنت در اصفهان» را از دیگر اقدامات جهاد دانشگاهی اصفهان عنوان کرد و گفت: طرح هایی نیز برای دانش آموزان کنکوری برنامه‌ریزی شد.

نیازبخش افزود: علاوه بر فراگیران سال گذشته، در تابستان ۱۴۰۰ نیز پس از مصاحبه با تعدادی از دانش آموزان، تعدادی از آنها جهت شروع آموزش به این معاونت معرفی شدند.

به گفته وی بر اساس گزارش های رسیده از فراگیران، بعضی از آنها به دلیل قطعی برق منطقه و یا یه علت ضعیف بودن اینترنت در منطقه ای که ساکن بودند نتوانستند آموزش‌های آنلاین خود را ادامه دهند، اما از خدمت رسانی و پشتیبانی جهاد در این مدت رضایت کامل داشتند.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه یکی از برکات آموزش مجازی برقراری عدالت آموزشی است، ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن زیرساخت های لازم این امکان برای همه دانش آموزان فراهم شود.

وی با تاکید براینکه آموزش زیربنای توانمندسازی نوجوانان و جوانان است، تاکید کرد: باور داریم تضمین آینده کودکان و نوجوانان نه با تحصیل، بلکه با آموزش و توانمندسازی ممکن است و این آموزش ها باید منطبق بر علاقه و استعداد این کودکان و نیاز جامعه باشد.

نیازبخش به طرح پیشنهادی «پر ققنوس» اشاره کرد و گفت: در این طرح در نظر داریم با استفاده از ظرفیت خیران در راستای آموزش بیشتر نوجوانان و جوانان نیازمند این منطقه قدم برداریم. با توجه به اینکه جوانان این بخش نیازهای گسترده تری دارند، این طرح به خیران پیشنهاد شده تا با حمایت های معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی بتوانند بخشی از هزینه های این افراد را تامین کنند و علاوه بر کلاس های عمومی زبان انگلیسی، دوره های مهارت محور نیز برای جوانان این بخش طراحی و آموزش های لازم به آنها ارائه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha