• شنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400051611223
  • خبرنگار : 50448

بوشهر قرمزتر از همیشه/۲۰ فوتی کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته

بوشهر قرمزتر از همیشه/۲۰ فوتی کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته

ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز ۲۰ نفر فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در این استان به ثبت رسید تا شمار قربانیان به هزار و ۵۰۴ نفر برسد.

دکتر سعید کشمیری اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۸۰ نفر به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۵۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۲۲ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ شنبه 16 مرداد ماه، 811 نفر است.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: امروز ۲۰ نفر فوتی ناشی از ابتلا به کرونا ۸ آقا با ۷۹، ۷۶، ۶۷، ۶۵، ۶۴،  ۶۳، ۶۲ و ۵۰ سال سن با سابقه بیماری زمینه ای قلبی، کلیوی، فشارخون و دیابت و ۷ خانم با ۷۶، ۷۱، ۶۹، ۵۲، ۵۰، ۴۰ و ۳۷ سال سن با سابقه بیماری قلبی، مغزی، تیروئید، کم خونی، فشار خون و دیابت ۵ خانم با ۸۶، ۵۱، ۵۰، ۴۰ و ۳۷  سال سن بدون سابقه بیماری در استان بوشهر به ثبت رسید.

وی ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته ۱۵۴ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۱۸  نفر از آنها مثبت قطعی بوده‌‎اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: تا کنون هزار و ۵۰۴ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی، کشمیری خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۶۹ هزار و ۹۴۵  نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

وی یادآور شد: پیک پنجم بسیار خطرناک تر از موج های دیگر بوده و موارد ابتلا و فوتی بسیار بالا نگران کننده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: فقط با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مسافرت و دورهمی نرفتن می‌توانیم از این پیک بگذریم، از هم استانی‌های شریف خواهشمندم که جز برای موارد ضروری از منزل خارج نشوند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۱۶ ۲۱:۰۸

سلام خدا رحم کنه آخه مگه این سن های 80 تا 50 واکسن نزده بودن که فوت شدن؟ کاشکی اعلام بشه تا مردم زود برن واکسن بزنن