• یکشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400051006853

فرمانده سپاه فجر:

بسیج سازندگی امیدآفرین است

بسیج سازندگی امیدآفرین است
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اقدامات شاخص و تاثیرگذار بسیج سازندگی در این استان، حضور این نهاد در عرصه محرومیت زدایی را امید و نشاط آفرین توصیف کرد.

سردار یدالله بوعلی یکشنبه 10 مرداد و در حاشیه بازدید از پروژه های محرومیت زدایی سپاه فجر در منطقه گردخون شیراز با بیان اینکه حضور بسیج سازندگی در محلات و مناطق محروم مایه امید و نشاط اهالی این مناطق است، گفت: پروژه هایی که بسیج سازندگی در این محلات در دست اجرا دارد با سرعت خوبی در حال پیشرفت هستند و نسبت به بازدیدی که چند ماه قبل  از این مناطق داشتیم شاهد پیشرفت بسیار خوبی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی از محلات و مناطق حاشیه کلانشهر شیراز از اهداف اصلی سپاه فجر در سال جاری است، گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر با همکاری سایر نهادهای اجرایی در محله گردخون عملیات بهسازی و تسطیح معابر خودرویی و پیاده روها و همچنین اجرای پروژه سیستم دفع آب های سطحی را دنبال می کند.

فرمانده سپاه فجر افزود: این پروژه ها یکی از مطالبات اصلی ساکنان این محله بوده که علاوه بر زیباسازی سیمای ظاهری معابر، اثر مستقیم بر کیفیت زندگی و سهولت دسترسی در این منطقه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اهمیت توجه هر چه بیشتر مسئولان استان فارس به محلات حاشیه کلانشهر شیراز، گفت: با رسیدگی به موقع به مشکلات این مناطق و ارائه خدمات مطلوب به این محلات شاهد رضایتمندی هر چه بیشتر مردم و کاهش قابل توجه آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

بوعلی خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک نهادهای متولی علاوه بر پروژه های جاری که تشریح شد پروژه هایی مثل اماکن ورزشی، آموزشی و مذهبی نیز برای اهالی بخصوص نوجوانان و جوانان این منطقه اجرایی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha