• سه‌شنبه / ۵ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400050503287
  • خبرنگار : 50291

یک مقام مسئول عنوان کرد: 

کلیه آموزش‌ها در مرکز فنی حرفه ای رایگان است

کلیه آموزش‌ها در مرکز فنی حرفه ای رایگان است

ایسنا/تهران مدیر مجموعه فنی حرفه‌ای شهرستان ورامین گفت: در مرکز فنی حرفه ای کلیه آموزش ها رایگان است و به خاطر شرایط کرونا با یک چهارم ظرفیت آموزش ها ارائه می‌شود.

احمد دژآهنگ مدیر مجموعه فنی حرفه‌ای شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: در سال های گذشته جوانان و هنرآموزان فنی ورامینی مجبور بودند ، برای آموزش به شهرستان پیشوا بروند که با اهتمام ویژه امام جمعه موقت و فرماندار ورامین این شهرستان دارای دفتر فنی  حرفه‌ای مستقل شد که تمامی فعالیت ها در داخل شهرستان انجام می شود.

وی مانند دیگر مشاغل کرونا را باعث بوجود آمدن مشکلات دانست و افزود:  آموزشگاه های آزاد به خاطر کرونا در وضعیت بحرانی قرار دارند و متاسفانه دولت نیز حمایت جدی در این خصوص انجام نداد و امید داریم بانک ها برای حمایت از آموزشگاه های فنی حرفه ای تسهیلات وِیژه ارائه دهند.

مدیر مجموعه فنی حرفه ای شهرستان ورامین با ذکر این نکته که پنجاه درصد آموزش ها منجر به اشتغال می گردند تصریح کرد: حدود ۹۰ آموزشگاه فنی حرفه ای در ورامین مجوز فعالیت دارند داریم که در حال حاضر ۷۰ عدد آنها فعال هستند که مشکلات مالی و مکانی فراوانی دارند.

دژآهنگ اظهار کرد: در مرکز فنی حرفه ای کلیه آموزش ها رایگان است و به خاطر شرایط کرونا با یک چهارم ظرفیت آموزش ها صورت می گیرد و سعی کرده ایم با ارتباط گیری با دانشگاه ها، مراکز نظامی و حتی ندامتگاه ها با اعزام رایگان مربی جهت آموزش گامی هر چند کوچک در علمی کردن مهارت ها را برداریم.

وی در پایان گفت: مرکز فنی حرفه ای ورامین با افتخار اعلام می کند هر مرکزی شامل ادارات ، مراکز صنعتی ، کارخانجات و اصناف برای ارتقای سطح کیفی کارکنان خود ، نیاز به مربی جهت دانش افزایی مهارتی داشته باشد ، بصورت رایگان مربی های ما با حضور در همان ارگان و اداره آموزش های لازم را ارائه می دهند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha