به گزارش ایسنا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در این همایش گفت: روانشناسی علمی است که در وهله اول از رفتار خود شناخت پیدا کرده و در وهله دوم از طرف مقابل شناخت حاصل می شود.
داود سیف زاده ابراز امیدواری کرد که مقالات و سخنرانی های ارائه شده در این همایش جهت پیشبرد اهداف مثمرثمر واقع شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: بیش از ۱۰۰ تشکل، کانون و انجمن علمی در این دانشگاه فعال است که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.
عباس فنی اصل اضافه کرد: از ۱۲۰ فعالیت انجام شده در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ۳۸ برنامه توسط انجمن علمی روانشناسی برگزار شده است.
وی ادامه داد: به دنبال توانمند سازی دانشجویان در ابعاد مختلف هستیم تا دانشجویان با ارتقای توانمندی های خود وارد جامعه شوند.
دبیر علمی اولین همایش علمی- دانشجویی روانشناسی هم گفت: ۱۵۸ مقاله به این همایش ارسال شده بود که ۱۳۶ مقاله پذیرفته شده و از آنها ۱۸ مقاله به صورت سخنرانی در سه پنل تخصصی ارائه می شود.
دکتر اکبر عطادخت ادامه داد: در جامعه شاهد تغییرات روز افزون هستیم و دانشگاهیان در راستای دانشگاه نسل چهارم باید با این تغییرات همسو باشند.
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: بهزیستی و دانشگاه باید بتوانند ارتباط خود را تقویت و گسترش دهند.
بهزاد ستاری اضافه کرد: یادگیرندگان راهبردی برای خود طرح های کلی تدوین می کنند تا به اهداف پیش بینی شده خود برسند.
عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور تبریز در ارتباط مجازی با این همایش گفت: اصالت عاطفه و اصالت شناخت از مرحله ای به مرحله دیگر دارای اولویت است.
علی محمدزاده با بیان اینکه در روانشناسی کودک باید شاهد وحدت عاطفه و شناخت باشیم، تصریح کرد: با بررسی مراحل ششگانه تربیت کودک، شاهد غلبه جریان عاطفی در فرآیند رشد هستیم.
دبیر اجرایی اولین همایش علمی- دانشجویی روانشناسی هم گفت: انجمن های علمی دانشگاه محقق اردبیلی ثابت کرده اند که در رشد علمی و فرهنگی دانشجویان موثر هستند.
حسن طاهری ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش افزایش سطح مشارکت دانشجویان در فعالیت های علمی و جنبی بود.
انتهای پیام
نظرات