• دوشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400042820541

فرمانده سپاه فجر فارس مطرح کرد:

بهره‌گیری از ظرفیت آموزش و پرورش برای رشد فارس

بهره‌گیری از ظرفیت آموزش و پرورش برای رشد فارس

ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس گفت: فارس، استان شناخته شده و برتر در کشور است و باید از تمام ظرفیت آموزش و پرورش استان استفاده کرد تا شاهد رشد خوبی در استان باشیم.

سردار یدالله بوعلی دوشنبه ۲۸ تیرماه در نشست هم اندیشی فرهنگیان منتخب شوراهای اسلامی شهرستان‌های فارس بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های فرهنگیان در شوراهای اسلامی شهرهای فارس تاکید و اضافه کرد: برگزاری جلسات هم اندیشی سرآغازی برای شروع فعالیت‌های اجرایی، زیرساختی و آموزشی در حیطه آموزش و پرورش خواهد بود.

او با بیان اینکه سپاه فجر دارای ۲۲قشر است و در حمایت و پشتیبانی همه سازمان‌ها و ادارات سهیم  می شود، خاطرنشان کرد: حمایت و همراهی با آموزش و پرورش فارس از اولویت‌های سپاه فجر استان است.

بوعلی تاکید کرد: از ظرفیت فرهنگیان که در شوراهای اسلامی فارس عضو شده‌اند باید استفاده موثری شده و با تشکیل یک کارگروه، نظرات آنها در زمینه‌های مختلف ارائه و به ایده‌های سازنده تبدیل شود.

رشد 41 درصدی حضور فرهنگیان فارس در شوراها

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس نیز در این نشست گفت: در بحران کرونا سپاه فجر فارس برای حمایت از آموزش و پرورش همراهی خوبی داشته که نمونه آن تامین سالن‌های برگزاری امتحانات در سال قبل است.

فرهاد اسماعیلی ادامه داد: فرهنگیان یک سرمایه بزرگ اجتماعی دارند و مورد اعتماد مردم استان قرار دارند و همین ۴۱ درصد رای آوری آنها در انتخابات شوراها گواه این ادعا است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین وظایف شوراهای شهر و روستاها انتخاب شهردار است و شهردار باید فردی اجرایی و فعال باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: پنج درصد از عوارض شهرداری متعلق به آموزش و پرورش است و آموزش و پرورش باید شریک راهبردی معاونت فرهنگی شوراها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha