• دوشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400042820290

مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی مطرح کرد:

همکاری جهاددانشگاهی و دانشگاه منابع طبیعی گرگان برای توسعه گلستان

همکاری جهاددانشگاهی و دانشگاه منابع طبیعی گرگان برای توسعه گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی در نشست با رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، گفت: با توجه به ظرفیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی و هیات علمی متخصص، می‌توانیم با مشارکت دانشگاه طرح‌های پژوهشی را در جهت توسعه استان به اجرا برسانیم.

مدیرکل راهبری پژوهش جهاد دانشگاهی و مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی به‌منظور بررسی ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، از زیرساخت های موجود این دانشگاه بازدید کردند.

در این بازدید مدیران جهاد دانشگاهی از چهار مزرعه تحقیقاتی، آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و غیره بازدید کردند. در پایان بازدید جلسه‌ای مشترک با حضور رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

دکتر علی نجفی نژاد_ رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این نشست گفت: با توجه به تجربیات موفق جهاد دانشگاهی در عرصه اجرای پروژه‌های فناورانه در کشور، امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های استان و وجوه مشترک فی‌مابین بتوانیم پروژه‌های مشترکی را تعریف و به اجرا برسانیم.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیتهای طرفین و نیاز استان، دانشگاه آماده اجرای پروژه مشترک در موضوعات دام‌های سنگین، دام سبک و شیلات به خصوص ماهیان خاویاری و خوراک دام و طیور است. با توجه به افتتاح مجتمع نوآوری این دانشگاه، مرکز نوآوری و شتاب‌دهی (منش) جهاد دانشگاهی در این مجتمع مستقر خواهد شد.

دکتر داراب یزدانی_ مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی نیز در این نشست با ابراز خرسندی از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های علمی و تحقیقاتی دانشگاه، گفت: با توجه به ظرفیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی و هیات علمی متخصص، می‌توانیم با مشارکت دانشگاه طرح‌های پژوهشی را در جهت توسعه استان به اجرا برسانیم.

عبدالرضا حاجیلری_ مدیرکل راهبری پژوهشی جهاد دانشگاهی هم در این نشست گفت: با توجه به موقعیت استان گلستان و ظرفیت‌های متنوع آن در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی و از طرفی تجربیات موفق جهاد دانشگاهی در پژوهش‌های کاربردی و فناورانه در کشور، امیدواریم با همکاری دانشگاه بتوانیم به نقطه مشترکی جهت اجرای کار مشترک در استان برسیم.

ابراهیم شهبازی_ سرپرست جهاد دانشگاهی استان گلستان نیز در این نشست با بیان اینکه در سال‌های گذشته کارهای مشترک خوبی با دانشگاه انجام دادیم، گفت: با توجه به استقبال دانشجویان از فعالیت‌های مرکز نوآوری و شتاب‌دهی، به‌منظور استفاده از ظرفیت دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی، این مرکز در مجتمع نوآوری دانشگاه مستقر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha