• چهارشنبه / ۲۳ تیر ۱۴۰۰ / ۱۸:۵۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400042317211
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان خبر داد:

مقاوم‌سازی ۸۵۰۰ واحد مسکن روستایی در کوهدشت

مقاوم‌سازی ۸۵۰۰ واحد مسکن روستایی در کوهدشت

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از مقاوم‌سازی ۸۵۰۰ واحد مسکن روستایی در کوهدشت خبر داد.

مسعود رضایی در آئین تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن کوهدشت که در محل فرمانداری کوهدشت برگزار شد از مقاوم‌سازی ۸۵۰۰ واحد مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد و میانگین مقاوم‌سازی مسکن روستایی در لرستان را ۸۵ درصد عنوان و اظهار کرد: استان رتبه دوم مقاوم‌سازی مسکن روستایی را در کشور دارد.

وی با اشاره به بهسازی ۷۰۰۰ واحد و بازسازی ۱۵۰۰ واحد مسکن روستایی کوهدشت، تصریح کرد: ۸۵۰۰ واحد مسکن روستایی شهرستان تاکنون مقاوم‌سازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با بیان اینکه کار تهیه طرح برای تمام روستاهای بالای ۲۰خانوار استان انجام شده است، خاطرنشان کرد: میانگین اجرای طرح هادی در استان بالاتر از نُرم کشوری است.

رضایی اضافه کرد: ۲۴۱ پروژه  طرح هادی در ۸۳ روستای شهرستان کوهدشت با اعتباری حدود ۴۳ میلیارد تومان اجرا شده است.

مجتبی بیرانوند فرماندار کوهدشت تاسیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی را گامی مهم در راستای خدمت به محرومین جامعه دانسته و افزود: خدمات بنیادمسکن انقلاب اسلامی الگویی ارزشمند و کم نظیر در راستای توسعه، عمران و آبادانی کشور است.

وی اظهار کرد: بنیادمسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان یک نهاد انقلابی و در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری خدمات ارزشمندی را در راستای توسعه پایدار روستایی، خدمت به اقشارآسیب پذیر و کم برخوردار و محرومیت‌ زدایی از جامعه روستایی کشور در کارنامه خود ثبت کرده است.

گفتنی است، در این جلسه بهمن مرادی به‌عنوان سرپرست بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان کوهدشت معرفی و از خدمات و تلاش‌های حسن قربانی به‌عنوان مدیراسبق این شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha