• سه‌شنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400042216140
  • خبرنگار : 50381

منتخب شورای ششم جهرم:

مشکلات جهرم را با استفاده از ظرفیت‌ها رفع می‌کنیم

مشکلات جهرم را با استفاده از ظرفیت‌ها رفع می‌کنیم

ایسنا/فارس یکی از منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر جهرم تاکید کرد که با استفاده از ظرفیت‌های موجود، مشکلات این شهر توسط شورای جدید رصد و برای رفع آنها تلاش می‌شود.

مجتبی رحمانیان در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان اینکه جهرم معضلات فراوانی دارد و دلیل او برای حضور در عرصه شورا، رسیدگی و رفع آنها بوده است، یکی از اولویت‌ها را زیباسازی شهر جهرم برشمرد و گفت: با استفاده از ظرفیت شهروندان، نخبگان، صاحب نظران و … می توان بسیاری از مشکلات شهر را حل کرد. 

وی در عین حال، انتخاب شهرداری کارآمد را اولویت اول شورای ششم جهرم دانست و خاطرنشان کرد: قطعا تا قبل از آغاز رسمی فعالیت شورای ششم، گزینه‌های نهایی تصدی شهرداری جهرم مشخص خواهند شد.

رحمانیان خاطرنشان کرد: در خصوص انتخاب شهردار، هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم و جلسات هفت نفره منتخبین شورای ششم ادامه دارد و در جلسات آینده بیشتر به مصادیق ورود می کنیم.

این منتخب شورای ششم شهر جهرم گفت: حدود بیست معیار برای انتخاب شهردار آینده جهرم مشخص و امتیازبندی شده است و فردی که براساس این شاخص‌ها بیشترین امتیاز را کسب کند، شانس انتخاب به عنوان شهردار را خواهد داشت.

وی اضافه کرد: جوانی، تجربه، پاکدستی، آشنایی با قوانین و سابقه درخشان مدیریتی برخی از شاخص‌ها است و امیدوار هستیم که موضوع انتخاب شهردار جدید را بعد از آغاز رسمی فعالیت شورای ششم و ظرف مدتی کمتر از یکماه، تعیین تکلیف کنیم.

رحمانیان تأکید کرد: جلسات منتخبین شورای ششم با روسای ادارات هم در حال برگزاری بوده و نشان‌دهنده تمایل ما به تعامل بیشتر با دستگاه‌های مختلف است، زیرا اعتقاد داریم باید به عنوان شورای شهر فعالیت کنیم نه شورای شهرداری.

وی بیان کرد: متأسفانه در حوزه شهری چشم‌اندازی در جهرم وجود ندارد بنابراین برای تمام حوزه‌ها نیاز به سند چشم انداز کوتاه، میان و بلند مدت داریم.

رحمانیان گفت: سند چشم‌انداز شهری جهرم را در شورای ششم به نتیجه خواهیم رساند تا بتوانیم در یک چارچوب و مسیر قدم برداریم.

منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر جهرم گفت: توجه به ورودی شهر جهرم قطعا در دستور کار این دوره از شورا و مدیریت شهری خواهد بود تا این شهر، جلوه بهتری داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha