• شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400041913373
  • خبرنگار : 30054

اجاره خودرو

اجاره خودرو

مجموعه آراد سیر با سالیان زیاد تجربه در زمینه‌های اجاره خودرو و برگزار کردن اجلاس، مجالس عروسی، اجلاسهای سفارتخانه ها و همایشها آمادگی کامل دارد تا به شما عزیزان خدمت رسانی کند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت آراد سیر، چون  که  اجاره خودرو  تخصص اصلی شرکت ما است و شرکت آراد سیر قادر است از میان بسیاری از گزینه ها به شما بهترین پیشنهاد را بدهد. لازم است که توصیه کنیم که همه ماشینها، مدل جدید بوده و بسیار  کم کار هستند و همچنین اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده  در مجموعه آراد سیر انجام می‌شود که هر کدام از اینها مزایای بسیاری دارند که با تماس با شرکت می‌توانید از نحوه اجاره کردن آن اطلاع پیدا کنید.

از دیگر خدمات شرکت آراد سیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای مهمانان خارجی که به ایران سفر کرده اند ارائه انواع خدمات تشریفاتی به سمت  فرودگاه‌ها به صورت VIP و CIP  اجاره ماشین برای توریست ها و گردشگران ایرانی و خارجی رزرو کردن هتل ها و سالن های همایش در تهران و شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر مراسم های شما همچنین اشاره کنم که شرکت آراد سیر در زمینه اجاره خودرو و اجاره ماشین عروس  تخصص و فعالیت می‌کند.

مجموعه ماشینهای اجاره خودرو آراد سیر
 مجموعه ای از برندهای مطرح دنیا مانند انواع مرسدس بنزها بی ام و و پورشه در اختیار شما قرار می دهد همچنین انواع ماشین گروهی مانند ون و اتوبوس به شما بزرگواران ارائه می دهد. شرکت آراد سیر به شما اطمینان می‌دهد که میزبانی مهمانان داخلی و خارجی خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید و از صفر تا صد کار خود را به شرکت اجاره خودرو آراد سیر بسپارید.

خدمات مجموعه آراد سیر

شرکت آراد سیر برای اجاره خودرو به دو صورت اجاره خودرو با راننده و  اجاره خودرو بدون راننده  دارای مجموعه بسیار کامل از خودروهای شرکت های بزرگ دنیا مثل بنز، بی ام و، هیوندای، کیا و تویوتا می‌باشد. همچنین مشتریان عزیز می‌توانید که از ون های شرکت آراد سیر هم استفاده کنید شرکت آراد سیر دارای ون های هیوندای و تویوتا می‌باشد .

مراحل رزرو اجاره خودرو

آراد سیر مراحل اجاره خودرو را برای مشتریان عزیز بسیار ساده کرده است شما می‌توانید یا با تماس با شماره های داخل سایت خودرو مورد نظر خود را رزرو کنید یا از طریق سایت هر خودرویی که می‌خواهید رزرو کنید و منتظر تماس همکاران ما از شرکت برای هماهنگی باشید. شما می‌توانید هم از طریق سایت هم از طریق تماس تلفنی یا با حضور در محل شرکت خودرو مورد نظر را اجاره کنید این نکته هم در نظر داشته باشید که شما می‌توانید خودرویی که اجاره می‌کنید را در محل خود تحویل بگیرید.

 در زمینه اجاره خودرو با راننده  این نکته را در نظر داشته باشید که تمام رانندگان شرکت آراد سیر آزمون های  سختی را پشت سر گذاشته اند تا به استخدام این شرکت در آمده اند همچنین برای مهمانهای خارجی رانندگان مسلط به زبان انگلیسی و رانندگان تشریفاتی در نظر گرفته ایم که در کار خود بسیار خوش رو و حرفه ای و مجرب هستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha