• شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400041913258
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

معاون وزیر کشور:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سیستان وبلوچستان فاصله چشمگیری با میانگین کشور دارد

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سیستان وبلوچستان فاصله چشمگیری با میانگین کشور دارد

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: تمامی شاخص‌های چهارگانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت بهداشت فردی و نحوه استفاده از تهویه در اماکن عمومی، سیستان و بلوچستان در این چند ماه اخیر همیشه رتبه آخر بوده و فاصله چشمگیری با میانگین کشوری دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان وبلوچستان، بابک دین‌پرست در سفر به زاهدان با بیان اینکه بازدیدی از مرزهای سیستان و بلوچستان خواهیم داشت تا اگر مشکلی در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا وجود دارد آن را پیگیری و رفع کنیم اظهارکرد: این اولین سفر من بعد از چند سال است که برخلاف هدف همیشه در حوزه بررسی مشکلات اقتصادی، اجرای اسناد توسعه و محرومیت‌زدایی این استان انجام می‌شود.

وی افزود: این سفر به دستور وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونا با چند هدف انجام شده که امید است تمامی مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین قرارگاه عملیاتی را در این سفر در سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور بیان کرد: در این سفر چند موضوع خیلی مهم هدف‌گذاری شده که مهمترین شان نحوه اقدامات گسترده نیروهای مسلح در مرز برای جلوگیری از تردد اتباع غیرمجاز بوده برای اینکه از این مسیر ویروس کرونا وارد کشور نشود.

وی ادامه داد: ابلاغیه‌های زیادی داشتیم از سوی رییس جمهوری، وزیر کشور به عنوان رییس شورای امنیت کشور، رییس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده ناجا که بیش‌از ۲۰ بخشنامه و دستورالعمل برای جلوگیری از این ترددها صادر شده که این موضوع در این سفر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دین پرست بیان کرد: روند اقدامات وزارت بهداشت در اجرای ابلاغیه قرارگاه عملیاتی مبنی بر اینکه جلوگیری کنند از ورود این ویروس و گردش آن به عمق ۲۰۰ کیلومتری کشور نیز در این سفر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در این سفر موضوع بیمارستان‌های ناتمام را مورد بررسی قرار می‌دهیم خاطرنشان کرد: موضوع بعدی که مورد بررسی قرار خواهد گرفت عملکرد ستاد مدیریت کرونا سیستان وبلوچستان و دستگاه‌های عضو  این ستاد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha