• شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400041913157
  • خبرنگار : 30054

8 دلیل که شما به کارت ویزیت نیاز دارید!

8 دلیل که شما به کارت ویزیت نیاز دارید!

در حالی که امروزه تمامی کارها و برقراری ارتباط به صورت آنلاین در دنیای دیجیتال انجام می شود، کارت ویزیت هنوز در جهان مطرح است و هدف اصلی و نیاز به کارت ویزیت را جایگزین نمی کند. کارت ویزیت برای برقرای ارتباط اولیه با هدف توسعه یک رابطه بلندمدت ایجاد می شود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام چاپ آقا، در دنیای دیجیتال ارسال اطلاعات از طریق ایمیل و پیامک انجام می شود ولی تاثیر ارائه کارت ویزیت به دلیل برقراری ارتباط حقیقی چندین برابر است. بنابراین نمونه کارت ویزیت های جذاب جهت ایده گرفتن در تهیه کارت مطلوب مورد توجه قرار دارند.

در ادامه 8 دلیل که شما به کارت ویزیت نیاز دارید ارائه می شود.

1: کارت ویزیت به مخاطبان توانایی پیگیری می دهد

هنگامی که شما فردی را ملاقات می کنید و با آن ارتباط برقرار می کنید، با ارائه کارت ویزیت مناسب و زیبا، فرصت و شانس پیگیری برای مخاطب ایجاد می شود.

کارت ویزیت این اجازه را می دهد تا در صورت احساس نیاز، مشتریان به کارت ویزیت مراجعه کنند و تماس بگیرند.

2: کارت ویزیت نشان می دهد که شما آماده و حرفه ای هستید

زمانی که از طریق کارت ویزیت به برقراری ارتباط می‌پردازید این حس را در مخاطب ایجاد می کنید که شما برای کسب و کار خود ارزش قائل هستید و وقت گذاشته اید تا در جلسات به جای استفاده از یک برگه و خودکار برای درج اطلاعات، کارت خود را ارائه دهید. با ارائه کارت ویزیت حس مثبتی در مخاطب ایجاد می کنید و اعتبار و شان کسب و کار شما حفظ می شود.

3: داشتن کارت ویزیت، شما را روی هدفتان متمرکز می کند

کارت ویزیت می تواند به شما کمک کند تا به نقش موثر در رشد و موفقیت کسب و کارتان برسید. هدف از ارائه کارت ویزیت اشتراک گذاشتن اطلاعات و ارتباط با مخاطب است. با کارت ویزیت بر روی هدف خود متمرکز شوید.

4: کارت ویزیت، کسب و کار شما را یادآوری می کند

کارت ویزیت، هویت کسب و کار شما را نشان می دهد. هنگامی که مخاطبین به کارت ویزیت نگاه می کنند، تخصص و خدمات شما در ذهن آن ها یادآوری می شود. خیلی از کسب و کارها روی کارت ویزیت عکس خود را قرار می دهند این روشی است که کمک می کند تا افراد شما را به یاد بیاورند.

5: کارت ویزیت یک تصور پایدار ایجاد می کند

یک کارت ویزیت حرفه ای و با کیفیت بالا یک اثر پایدار در ذهن مشتریان ایجاد می کند و یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی است. بنابراین چگونگی طراحی کارت ویزیت از اهمیت زیادی برخوردار است.

6: اشتراک گذاری کارت ویزیت با دوستان

گرچه شخصی که شما ابتدا کارت ویزیت خود را به او ارائه می دهید ممکن است بداند شما چه کاری انجام می دهید و به مهارت های شما آگاه باشد ولی ممکن است با کسی ملاقات کند که نیاز به شخصی مانند شما دارد؛ که در این مواقع می تواند کارت شما را به اشتراک بگذارد.

7: کارت ویزیت مقرون به صرفه است

کارت ویزیت یک ابزار بازاریابی ارزان و آسان است که فرصت هایی را برای تعامل با افراد دیگر ایجاد می کند.

8: کارت ویزیت ها همیشه در دسترس هستند

کارت ویزیت ها همیشه در دسترس هستند. زمانی که تلفن های همراه خاموش هستند و یا اینترنت ندارید می توانید از کارت ویزیت استفاده کنید و کسب و کار خود به دیگران معرفی کنید.

در ضمن همه مردم از گوشی های هوشمند استفاده نمی کنند پس ارائه کارت ویزیت می تواند در جهت برقراری ارتباط به شما کمک کند.

بدین ترتیب با طراحی و چاپ کارت ویزیت حرفه‌ای می‌توانید در معرفی خود و کسب و کارتان در تجارت‌های گوناگون از دیگران سبقت بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha