به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، بیش از دو دهه از ظهور نقش مدیریت محصول در شرکتهای صنعت آی تی میگذرد اما شاید تنها ۱۰ سال است که مدیریت محصول با تعریف فعلی شناخته می شود. هر سازمانی حتی شرکت های فعال در زمینه ی خدمات به مدیریت محصول نیازمند هستند.
مدیر محصول کسی است اطمینان پیدا می کند که تمامی اعضای تیم همانند یک هارمونی در جهت رسیدن به اهداف تجاری سازمان کنار یکدیگر کار می کنند. با اینکه به نظر می رسد مدیر محصول بیشتر کارهای مدیریتی انجام می دهد، در حقیقت اینطور نیست. آن ها به طور مداوم در حال کار کردن روی محصول فعلی و بهبود آن هستند. مدیر محصول مسئول خروجی رونمایی از محصول است.
در چند سال اخیر در سراسر دنیا و در ایران تقاضا برای ورود به بازارکار مدیریت محصول شتاب زیادی یافته است. این وبینار قصد دارد با جزئیات این تخصص آشنا کرده و نقشه راه متخصص شدن و موفقیت در این مسیر را نشان دهد.
"آشنایی با مفهوم مدیر محصول"، "آشنایی با توسعه محصول"، "ایده ها و نیاز کاربر"، "تحلیل رقبا و بازار"، "توسعه مشتریان"، "طراحی و تجربه کردن"، "ارائه کانسپت"، "سنجه ها، تعریف موفقیت و ارزیابی نتایج"، "ساخت محصول"، "مدیریت و کار کردن با ذینفعان"، "تکنولوژی برای مدیران محصول"، "مباحث تکمیلی" و "کار گروهی و ورکشاپ" از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این دوره به آن ها پرداخته می شود.
این دوره یا تدریس سیاوش جهانی ـ مدرس دوره تحلیل نیازمندهای نرمافزاری و مدیر پروژه از ۱۴ مرداد الی ۱۹ شهریور ماه، روزهای پنجشنبه و جمعه، ساعت ۱۰ الی ۱۳ به صورت آنلاین به مدت ۳۲ ساعت برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند جهت ثبتنام و کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://www.iekntu.ir/courses/product_management_course/ مراجعه کنند.
انتهای پیام
نظرات