• دوشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400041410068
  • خبرنگار : 30054

تعمیر پرینترهای اچ پی همراه با تست و گارانتی

تعمیر پرینترهای اچ پی همراه با تست و گارانتی

امروزه پرینترها یکی از مهمترین ملزومات یک شرکت و یا موسسه می باشد.پرینترها بسته به تک و یا چند کاره بودن می‌توانند خدمات مربوط به پرینت،کپی، اسکن و اسکن را به نحو احسنت انجام دهند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران چاپگر، پرینترهای تک کاره فقط قابلیت گرفتن پرینت را دارند و پرینترهای چند کاره علاوه بر پرینت می‌توانند کپی و فکس را نیز با کیفیت بالا به اتمام برسانند. پرینترها در برندهای اچ پی و کانن و...وارد بازار شده اند که از مهمترین پرینترهای تک کاره می‌توان به پرینترهای 2035 و 1102 اشاره نمود.شارژ کارتریج این پرینترها بسیار مرغوب و مقرون به صرفه می باشد.تعمیرات پرینترهای اچ پی برخلاف پرینترهای کانن با کیفیت بالاتری صورت می‌گیرد.

همچنین شما می توانید جهت سفارش شارژ کارتریج در محل با مرکز خدمات ایران چاپگر با شماره های 88490176و88490175 در تماس باشید. تمامی خدمات این مجموعه زیر نظر تکنسین های با تجربه صورت می پذیرد. همچنین تمامی خدمات صورت گرته توسط ایران چاپگر دارای گارانتی و مهلت تست می‌باشد.

خرید کارتریج پرینترهای اچ پی:

در برخی اوقات بعد از مراجعه تکنسین جهت تعمیر پرینتر متوجه می‌شویم که کارتریج های پرینتر دیگر قادر به شارژ مجدد نمی باشند. این به دلیل استفاده بیش از اندازه کارتریج می‌باشد. در این مواقع می‌بایستی نسبت به خرید کارتریج اقدام نمایید. همواره می‌بایستی در هنگام خرید کارتریج به موارد زیر توجه کافی داشته باشیم.

1_اول اینکه کارتریج خریداری شده می‌بایستی حتما دارای گارانتی باشد. کارتریج های بدونه گارانتی به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.کارتریج های بدونه گارانتی معمولا از نوع کارتریج های بدونه کیفیت می‌باشد که احتمال اینکه به دستگاه صدمه بزند نیز زیاد می‌باشد.

2_در خرید کارتریج همواره سعی نمایید از کارتریج های گرید آ استفاده نمایید.کارتریج های گرید آ از نظر کیفیت و نوع قطعات از کیفیت بالاتری نسبت به دیگر کارتریج ها برخوردار هستند.همچنین استفاده از کارتریج های با کیفیت ضامن سلامت دستگاه شما می باشد. در هنگام انجام خدمات مربوط به تعمیر پرینتر در اکثر مواقع تکنسین اعلام می کند.که دلیل خرابی ناشی از کیفیت بد کارتریج های استفاده شده می باشد. پس در نتیجه استفاده از کارتریج با کیفیت ضامن سلامت دستگاه شما می‌باشد.

خرید پرینتر همراه با گارانتی و مهلت تست:

در برخی از مواقع پرینترها به دلیل مشکلات بیش از اندازه و عدم به صرفه بودن جهت تعمیر دیگر قادر به استفاده نیستند،شما می بایستی اقدام به خرید پرینتر نمایید. شما می‌توانید جهت خرید پرینتر می‌توانید همواره با بخش پشتیبانی این مجموعه در تماس باشید. نکته مهم در خرید پرینتر این است که حتما قبل از خرید پرینتر حتما با بخش پشتیبانی صحبت نمایید.تا بتواند خرید هدفمندی را تجربه کنید.

کلیه خدمات این مجموعه تمامآ در محل مشتری و با بهترین کیفیت صورت می پذیرد لذا مشتریان نگران کیفیت خدمات انجام شده نباشند. همچنین تمامی خدمات دارای گارانتی و مهلت تست می باشد.

پرینترهای جوهر افشان و تفاوت آنها با پرینترها لیزری

لازم است بدانیم پرینترها به دو دسته پرینترهای جوهر افشان و پرینترهای لیزری تقسیم می شود. پرینترهای جوهر افشان بیشتر برای چاپ عکس استفاده می شود و پرینترهای جوهر افشان بیشتر برای چاپ متون استفاده می شود. بهتر است در مصارف اداری بیشتر از پرینترهای لیزری استفاده کنید. استفاده از پرینترهای لیزری به خاطر مقرون به صرفه بودن بسیار مناسب می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha