• یکشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400041308819
  • منبع : نمایندگی همدان

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش کشور در اسدآباد

دانشگاه سید جمال جزء برترین برگزارکنندگان آزمون سراسری ۱۴۰۰ شد

دانشگاه سید جمال جزء برترین برگزارکنندگان آزمون سراسری ۱۴۰۰ شد

ایسنا/همدان نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش کشور در اسدآباد اظهار کرد: دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی با کسب ۹۶.۴ درصد رضایتمندی، جزء برترین برگزارکنندگان آزمون سراسری ۱۴۰۰ شد.

حبیب شهبازی در گفت‌و گو با ایسنا، گفت: کنکور سراسری سال ۱۴۰۰شهرستان اسدآباد از تاریخ ۹ تا  ۱۲ تیرماه با محوریت دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی طی چهار روز  با تعداد ۱۸۷۷ داوطلب از شهرستان در گروه‌های آموزشی هنر، علوم انسانی، ریاضی، تجربی و زبان خارجه در حوزه‌های خواهران (دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی) و برادران (دانشگاه پیام نور) در شرایطی کاملا مطلوب، به دور از هرگونه استرس و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در آزمون سراسری ۱۴۰۰ برگزار شد.

وی افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده با دستگاه‌های ذیربط در فرمانداری شهرستان، تمامی تمهیدات برگزاری یک آزمون سالم و درخور اندیدشیده شده بود که همکاری شایسته و مطلوب همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استقرار تیم‌های خدماتی آب، برق، گاز، آتش‌نشانی، بهداشت، اکیپ امداد و نیروی انتظامی در این آزمون کاملاً مشهود بود .

شهبازی اضافه کرد: در همین زمینه دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی با کسب رتبه اول کشور در برگزاری آزمون گروه آموزشی هنر و ۹۶.۴ درصد رضایتمندی داوطلبان، جزء برترین برگزارکنندگان آزمون سراسری ۱۴۰۰ در کشور شد.

وی تصریح کرد: از ۱۸۷۷شرکت‌کننده در کنکور سراسری امسال شهرستان تعداد ۱۴۷۶ نفر را خواهران و ۴۰۱ نفر را دانش‌آموزان برادر تشکیل دادند که بیشترین شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری شهرستان  از بین گروه آموزشی علوم‌تجربی با ۹۱۰ شرکت کننده بود .

وی تعداد شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری شهرستان در رشته هنر را ۱۰۱ نفر، رشته علوم ریاضی و فنی ۱۲۱ نفر، علوم انسانی ۷۰۷ نفر، تجربی ۹۱۰ نفر زبان خارجه ۱۵۹ نفر برشمرد و یادآور شد: در آزمون سراسری امسال ۱۲۴۴  نفر از رقابت‌کنندگان کنکور شهرستان اسدآباد را دانش‌آموزان دختر و پسر کلاس دوازدهم تشکیل داده بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha