• شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400041208098
  • خبرنگار : 50187

فرماندار بم:

شرق استان کرمان قرمز شد/ وضعیت بیمارستان ها خوب نیست

شرق استان کرمان قرمز شد/ وضعیت بیمارستان ها خوب نیست

ایسنا/کرمان فرماندار بم با اشاره به وضعیت فوق قرمز کرونایی این شهرستان گفت: باید طی دو هفته تمام پروتکل های بهداشتی رعایت شود تا دچار فروپاشی نشویم و از عادی انگاری خودداری شود چراکه وضعیت بیمارستان ها اصلا خوب نیست و اگر این شرایط ادامه پیدا کند خدمات دهی در بیمارستان ها مختل خواهد شد.

"هادی شهسوارپور" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از وضعیت خطرناک شهرستان بم خبر داد و افزود: بم در وضعیت قرمز پرخطر کرونایی قرار گرفته و از شهروندان درخواست داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و چنانچه به شیوه نامه ها توجه نکنند وضعیت وخیم تر می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به وضعیت فوق العاده بیماری کرونا در بم و تداوم افزایش بستری ها  محدودیت های کرونایی به مدت ۴۸ ساعت (۲روز) تمدید شده و متاسفانه اکنون وضعیت بم بسیار حاد است و چنانچه شهروندان رعایت نکنند با توجه به نیاز خدمات چهار شهرستان شرقی، با کمبود تخت مواجه می شویم   .

شهسوارپور تاکید کرد: فعالیت صنوف ضروری و سازمان‌های خدمات رسان با ۵۰ درصد نیرو خدمات ارائه می دهند و فعالیت بانک‌ها برای مردم موثر نخواهد بود و حضور کارکنان بانک فقط به منزله انجام امور داخلی بانک است.

فرماندار بم بیان کرد: باید طی دو هفته تمام پروتکل های بهداشتی رعایت شود تا دچار فروپاشی نشویم و از عادی انگاری خودداری شود چراکه وضعیت بیمارستان ها اصلا خوب نیست و اگر این شرایط ادامه پیدا کند خدمات دهی در بیمارستان ها مختل  خواهد شد.

وی در بخش پایانی سخنانش اظهار کرد: با توجه به وضعیت فوق قرمز بیماری کرونا در شهرستان و علی رغم اینکه کارخانجات در گروه یک کنترل مشاغل هوشمند قرار داشتند، به منظور جلوگیری از چرخش و کنترل ویروس کرونا، کارخانجات کرمان‌موتور، مدیران‌خودرو و ارگ‌نت تا پایان روز دوشنبه(۱۴ تیرماه جاری) تعطیل خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha