• سه‌شنبه / ۸ تیر ۱۴۰۰ / ۰۸:۱۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400040805290

عضو شورای شهر شیراز مطرح کرد:

سند راهبری سامانه اطلاعات مدیریت پروژه روی میز شورای شیراز

سند راهبری سامانه اطلاعات مدیریت پروژه روی میز شورای شیراز

ایسنا/فارس رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز سند راهبری سامانه اطلاعات مدیریت پروژه (PMIS) و رفع ایرادات کمیته حقوقی شورا را از طرح‌های مهمی برشمرد که در دست بررسی است.

لیلا دودمان بیان کرد: سند راهبری سامانه اطلاعات مدیریت پروژه مشتمل بر پنج ماده و ۲۵ تبصره به کمیسیون تلفیق شورا ارائه می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از شورای شیراز، دودمان افزود: در این زمینه، فعالیت کارگروه‌ها در چارچوب ساختار تقنینی موجود شهرداری است و نیاز به ایجاد ساختار جدیدی در شهرداری وجود ندارد؛ از همین رو آنچه در این کارگروه مصوب می‌شود، قانون نیست بلکه دستورالعمل و بخشنامه‌ای مبتنی بر قوانین بالادستی است که باهدف حفظ وحدت رویه به واحدهای مختلف شهرداری ابلاغ می‌شود. 

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات گزارشی مبنی بر پیشرفت پروژه فیبر نوری ارائه کرده، عنوان کرد: براساس این گزارش ۳۵ کیلومتر از فاز دوم پروژه فیبر نوری انجام شده است. 

دودمان در ادامه به پروژه کیف پول و بلیت‌افزار شهروندی اشاره کرد و گفت: با تعیین تکلیف مورد حقوقی شرایط شرکت کنندگان با ساختار کنسرسیوم، منافصه تجدید شده است و نتیجه نهایی ظرف یک هفته به کمیسیون اعلام خواهد شد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز همچنین درباره بررسی طرح راهبردی شهر و شهرداری ۱۴۲۰ گفت: مقرر است معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، طرح راهبردی شهر و شهرداری ۱۴۲۰ را به شکل جامع و کامل با پیوست مستندات مطالعاتی و همه پروژه‌ها ظرف دو هفته به کمیسیون ارائه کند.

او با اشاره به گزارش پیشرفت پروژه هوشمندسازی مراکز تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی، عنوان کرد: سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی گزارش مبنی بر اجرای هوشمندسازی در میدان مرکزی تره‌بار ارائه کرده و سازمان یادشده موظف است زمان به اتمام رسیدن مکانیزه‌شدن بازارچه‌های تحت نظارت میدان را به کمیسیون اعلام کند. 

دودمان پیشرفت پروژه اینترنت رایگان در ایستگاه‌های قطار شهری را نیز مناسب خواند و توضیح داد: سازمان حمل‌ونقل ریلی و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات گزارشی از پیشرفت پروژه اینترنت رایگان در ایستگاه‌های قطار شهری ارائه کرده است که براساس آن برای ادامه پروژه، امکانات و بستر فیبر نوری در حدفاصل ایستگاه نمازی تا ایستگاه گل سرخ از طرف سازمان حمل‌ونقل ریلی در اختیار سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات قرار می‌گیرد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha