• یکشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400040603900
  • خبرنگار : 50291

برگزاری بزرگداشت حادثه ششم تیر در مسجد جامع ابوذر تهران

برگزاری بزرگداشت حادثه ششم تیر در مسجد جامع ابوذر تهران

ایسنا/تهران مراسم بزرگداشت حادثه ششم تیر ماه سال ۶۰ در مسجد جامع ابوذر تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم بزرگداشت حادثه ششم تیر ماه سالروز سوء قصد نافرجام مقام معظم رهبری در مسجد جامع ابوذر تهران شامگاه شنبه پنجم تیرماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مطلبی امام جماعت مسجد و لطفی شهردار منطقه ۱۷ برگزار شد، در این جلسه حجت الاسلام سیدمحسن محمودی طی سخنانی بیان کرد: با وجود رهبر انقلاب اسلامی در این مدت ، ایران اسلامی همواره مسیر پیشرفت را طی کرده و به بسیاری از آرمان‌های خود دست یافته است ؛ اقتدار ، تقوا ، توجه به مسائل سیاسی و تجزیه تحلیل دقیق آنها از جمله مهمترین ویژگی‌های مقام معظم رهبری به شمار می‌رود. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: دشمنان با استفاده از فضای مجازی در صدد تخریب شخصیت های انقلابی جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند ؛ مردم باید بدانند که نمره انقلاب ۲۰ است، جریان ها و افراد سیاسی را با انقلاب نمره ندهیم، از انقلابی که ۴۰۰۰ شهید در منطقه ۱۷ تهران شهید داده اند هیچ کس انتقاد ندارد ولی از شخصیت ها و جناح ها گلایه و انتقاد داریم.

وی ادامه داد: برخی شخصیت ها و مدیران در طول خدمت های خود از رهنمود های مقام معظم رهبری استفاده نکردند و امروزه شاهد برخی مسائل اقتصادی و فرهنگی هستیم و مردم عزیز از وضعیت موجود اقتصادی گلایه مند هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: مردم ایران در خصوص تولید داخلی واکسن کرونا به دانشمندان و نخبگان خود افتخار می کنند ، خودباوری و اطاعت از رهبری منجر به تولید واکسن داخلی ویروس کرونا شده است که به خاطر این مسئله به ایرانی بودن خود افتخار می کنیم.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: از ششم تا دوازدهم تیر ماه، هفته ای برای بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است که برنامه های مختلفی در سطح کشور و استان تهران تدارک دیده شده است که انجام می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha