• شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400032922129

اعلام نتایج شوراهای ارسنجان، جهرم، سپیدان و کازرون

اعلام نتایج شوراهای ارسنجان، جهرم، سپیدان و کازرون

ایسنا/فارس با پایان یافتن شمارش آرای ششمین دوره انتخابات، فرمانداران شهرستان‌های ارسنجان، جهرم، سپیدان و کازرون، اسامی افرادی که بیشترین آرای ماخوذه در حوزه انتخابیه مراکز این شهرستان‌ها را از آن خود کرده‌اند را اعلام کردند.

فرماندار شهرستان ارسنجان نیز در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: آقایان مصطفی رحیمی با ٣١٠٧ رأی، حبیب نعمت اللهی با ٢٥٥٧ رأی، شاهرخ نعمتی با ٢٥٤٨ رأی، اکرم یارمحمدی ٢٥٤٢ رأی و عبدالله رضایی با ٢١١٨ رأی به عنوان منتخبان شورای شهر ارسنجان معرفی شدند.

عزیز رحیمی، افزود: همچنین آقایان حسین نعمتی و شهرام رحیمی به عنوان اعضای علی‌البدل این شورا معرفی شدند.

فرماندار شهرستان ارسنجان خاطرنشان کرد که در انتخابات شورای شهر ارسنجان، ٢١ هزار و ٣٢١ برگ تعرفه مصرف شده است.

شهرستان جهرم

معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم نیز در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: داوود اوسط جهرمی با ١٠٢٥٥ رأی، علی اکبر دهقانیان دنیانی با ٦٧٠٨ رأی، امین شاکری با ٦٣٩٩ رأی، عبدالجواد رحمانیان با ٥٤٣٧ رأی، حسام الدین غضنفری جهرمی با ٤٩٨٩ رأی و مصطفی سامانی با ٤٥٦٦ رأی به عنوان اعضای اصلی، به شورای شهر جهرم راه پیدا کردند.

مهدی شفعیان، ادامه داد: ناهید تدینی حنائی، عبدالرضا رحمانیان کوشککی، سید ابوالفضل بوستانی، اسماعیل نیک فر و حبیب رحیم خانلی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.

فرماندار سپیدان نیز در گفت‌وگو با ایسنا گفت: آقایان مهدی فرجی با ٣٦٩٩ رأی، راضیه صابر اردکانی با ٢٥٧٣ رأی، صادق صالحی با ٢٤٦١ رأی، یاسر جهان بازی با ٢٢٥٣ رأی و غلامرضا حبیبی با ٢١٩٠ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر اردکان معرفی شدند.

حسن همتی، با بیان اینکه ٣٣ هزار و ٢٠٨ رأی ماخوذه در سپیدان اخذ شده، میزان مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری را ٩٤.٢٨ درصد اعلام کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه کازرون نیز در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: آقایان؛ محسن تن، مهدی شهیدان، علیرضا جاشویی، محسن روزبهی، علیرضا افشاریان، سهراب جبری و  مهرزاد پیرویان بیشترین تعداد آرا برای ورود به شورای شهر کازرون را کسب کرده‌اند.

علی مظفری، خاطرنشان کرد: افسانه مومنی، علی حسام الدینی، مهدی مهبودی کیا، سید فریبرز موسوی و محسن چشم براه نیز پس از هفت نفر اول، حائز بیشترین آراء شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha