• پنجشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400032720243
  • خبرنگار : 30054

نقش لجستیک در تجارت الکترونیک

نقش لجستیک در تجارت الکترونیک

در دنیای امروز شاهد پیشرفت روزافزون تجارت و خدمات الکترونیک هستیم افزایش فروش آنلاین و رونق کسب و کارهای اینترنتی خود گواهی بر این امر مهم هست یکی مهم ترین امور تجارت الکترونیک بحث سیستم های انبارداری و ارسال محصولات فروشگاه های الکترونیک هست که اصطلاحا لجستیک نامیده می شد در این متن سعی داریم به اهمیت سیستم لجستیک در تجارت الکترونیک اشاره کنیم.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت پست بار ، تلاش برای برآوردن نیازهای خریدارو تمرکز بر خدمات عالی و تحویل سریع، فروشندگان را وادار می کند از تجارت الکترونیکی برای تغییر تاکتیک یا خطر از دست دادن فروش استفاده کنند. برای موفقیت در این زمینه ها، لجستیک در تجارت الکترونیکی به یک موضوع اساسی تبدیل شده است.

لجستیک در تجارت الکترونیک

نقش لجستیک در تجارت الکترونیک مربوط به پیاده سازی سیستمهای مدیریت انبار و ارسال کالا است که امکان نظارت و مدیریت متمرکز بر سطح سهام، مکانها و عملکردها را فراهم می کند.

اجرا و پیاده سازی سیستم های انبارداری و ارسال کالا به صورت شخصی هزینه بسیار بالایی در پی دارد این درحالیست که سیستم های خرده فروشی بزرگ آنلاین با اجرای آن گام بزرگی در سیستم رقابت برداشته اند حتی بعضی از آن ها تحویل محصول همان روز را برای جلب خریدارانی که قادر به انتظار طولانی نیستند یا مایل نیستند، اجرا کرده اند.

برای تجارت الکترونیکی یک مزیت رقابتی این است که به معنای یافتن تعادل بین قیمت مناسب محصول، خدمات مشتری و زمان تحویل است.

حال برای رقابت و شانس کسب درآمد در کنار این ابر فروشندگان آنلاین و استفاده از پتانسیل تجارت الکترونیک نیاز است خود را به سیستم های لجستیک فعال متصل کنیم و از پتانسیل آماده این شرکت ها استفاده کنیم

اجرای لجستیک توسط پستبار

شرکت های پستبار با اجرای و ارائه خدمات لوجستیک به فروشندگان گرامی مشکل لجستیک در تجارت الکترونیک را تا حدودی برطرف کرده است

یکی از مهمترین خدمات پستبار و پستکس به همه مشتریان خود خدمت پست درب تا درب است که بر اساس آن مشتریان مرسولات خود را از درب منزل و یا فروشگاه خود به جمع آوران تحویل داده و پس از طی کردن مراحل پست مرسوله، تحویل گیرنده در درب منزل خود بسته مورد نظر را تحویل بگیرد.

همچنین یکی دیگر از این خدماتی این است که به همه متقاضیان مثل فروشندگان شبکه‌های اجتماعی و فروشگاه های آنلاین  ارائه می‌دهد این است که می‌توانند همه مراحل جابجایی کالا از مبدا تا مقصد را در قالب یک پلتفرم یکپارچه مشاهده کنند. این پلتفرم می‌تواند این امکان را به متقاضیان جابجایی کالا بدهد تا بر اساس نوع کالا و اولویت خود تامین‌کننده با کیفیت را انتخاب کنند. این سیستم هوشمند همه مسیرها را مدیریت می‌کند و در نهایت به افزایش کارایی و کاهش هزینه‌ها منجر می‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha