• جمعه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400032115102
  • منبع : نمایندگی قزوین

امام جمعه موقت قزوین:

با تلاش مردم، انتخابات باعث سرشکستگی استکبار خواهد شد

با تلاش مردم، انتخابات باعث سرشکستگی استکبار خواهد شد

ایسنا/قزوین امام جمعه موقت قزوین گفت: این هفته، هفته ویژه‌ای است؛ در این هفته باید برای مشارکت حداکثری با مردم سخن بگوییم. سازمان مجاهدین اعلام کرده است برنامه اول ما تلاش برای مشارکت حداقلی است و مرحله دوم ایجاد جنگ داخلی در ایران است اما ان‌شاءالله با تلاش شبانه‌روزیِ عموم مردم و جبهه انقلاب، انتخابات باعث سرشکستگی استکبار خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی خضری امروز ۲۱ خرداد در خطبه‌های نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، با اشاره به دشمن می‌تواند در چند روز و چند ساعت جریان و میدان را علی‌رغم تصور ما، به نفع خودش تغییر دهد، بیان کرد: آن طوری که رصد شده است در هفته منتهی به انتخابات، خط آتش دشمن سنگین می‌شود. امروز دشمنان خشاب‌های خود را پر و دستگاه رسانه‌اش را آماده کرده است تا قبل از انتخابات آتش سنگین را بر روی اذهان ملت بریزد.

وی اظهار کرد: دشمن سه خط را دنبال می‌کند؛ اول خط تفرقه در جبهه حق است و باید هوشیار باشیم و بدانیم جریان ابلیس قبل از حذف فیزیکی جبهه حق، آرایش جبهه حق را برهم میزند؛ همان‌طور که در جنگ احد ابتدا آرایش جبهه حق را بر هم ریخت، اما امروز چنین اجازه‌ای را به دشمن نخواهیم داد.

امام جمعه قزوین در ادامه گفت: هوشیار باشیم که امروز جبهه حق در معرض تفرقه قرار دارد. نزاع برای اینکه فلانی کنار برود یا نرود، خلاف جریان تکلیف است؛ دشمنت پس از تفرقه به دنبال تخریب جریان انقلاب است، در این راستا تخریب چهره‌های انقلابی در دستور کار جبهه رسانه‌ای شیطان قرار دارد. سومین تاکتیک ایجاد خوف در دل‌ها و همان سیاست انگلیسی معروف برای ترساندن مردم از مشارکت و انتخاب عناصر انقلابی است.

وی تأکید کرد: سازمان مجاهدین اعلام کرده است برنامه اول ما تلاش برای مشارکت حداقلی است و مرحله دوم ایجاد جنگ داخلی در ایران است اما ان‌شاءالله با تلاش شبانه‌روزیِ عموم مردم و جبهه انقلاب، انتخابات باعث سرشکستگی استکبار خواهد شد.

حجت‌الاسلام خضری گفت: این هفته، هفته ویژه‌ای است؛ در این هفته باید بیشتر با مردم سخن بگوییم و باید تمام ظرفیت‌ها و امکانات را بسیج کنیم و هر چه داریم پای کار بیاوریم.

خطیب نماز جمعه قزوین بیان کرد: فرد اصلح کیست؟ همان‌طور که قرآن کریم می‌فرماید اموال خود را به سفها نسپارید؛ منابع سرشار جمهوری اسلامی نباید به دست سفیه سپرده شود؛ سفیه کسی است که از دین ابراهیمی (ع) دوری کند، ابراهیم (ع) امام است و امروز کسی که از گفتمان امامین انقلاب دوری کند، سفیه است.

وی خاطرنشان کرد: مملکت باید به دست کسانی سپرده شود که به گفتمان انقلاب اعتقاد قلبی دارند، در هشت سال گذشته کسی آمد که به گفتمان انقلاب، اعتقاد قلبی نداشت و آثارش را دیدیم؛ رئیس جمهور در میدان سیاست باید بتواند مصلحت کشور را در نظر بگیرد و اولویت‌ها را تشخیص دهد و در میدان اعتقادات مردم و دین بتواند مردم را هدایت کند.

مسئله دختران ما پیامک حجاب نیست

این مسئول اظهار کرد: امروز در آستانه میلاد کریمه اهل بیت (ع) قرار داریم؛ امام صادق (ع) فرموده حرم خدا کعبه است، حرم رسول خدا (ص) مدینه است، حریم امیرالمؤمنین (ع) نجف است و همه ما اهل بیت (ع) یک حرمی داریم که در قم قرار دارد این در حالی است که حضرت معصومه (س) هنوز متولد نشده بودند و حضرت می‌گوید در قم دختری از دختران من دفن می‌شود که نام او فاطمه است، هر کس این دختر را زیارت کند، بهشت بر او واجب خواهد شد.

وی گفت: حرمتی که امروز حضرت معصومه (س) در بین مسلمانان دارد نشان دهنده اهمیت اسلام به جایگاه زن است، حضرت معصومه (س) یک دختر است و این همه علما در حرم حضرت دفن شده‌اند و ساعت‌ها علمای بزرگ ما از حضرت گدایی می‌کردند و این مهم نشان دهنده مقام والای حضرت معصومه (س) به عنوان یک دختر در اسلام است.

حجت‌الاسلام خضری بیان کرد: علامه طباطبایی رحمت الله علیه در سن بالا اصرار داشتند پیش از افطار وارد حرم حضرت معصومه (س) شوند و بوسه بر ضریح بزنند. آیت‌الله جوادی آملی فرمودند کتاب را اگر در حرم حضرت معصومه (س) مطالعه کنید، مطالب جدیدی می‌آموزید و به همین خاطر است که علما درس خارج را در حرم حضرت برگزار می‌کنند.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه تأکید کرد: ملاصدرا گفته است من وقتی مطالب بسیار سخت و سنگین را متوجه نمی‌شدم به حرم حضرت معصومه (س) می‌آمدم و پس از آن گره‌ها باز می‌شد. این چه مقامی است که فرزند ابر میلیارد ایتالیایی، «ادواردو آنیلی» ثروت خود را رها کرد و گفت می‌خواهم به قم و کنار حضرت معصومه (س) بروم.

وی یادآور شد: امروز مسئله دختران ما پیامک حجاب نیست، آب پاشی در پارک‌ها نیست بلکه امروز مسئله دختران ما ازدواج و محیط‌های سالم برای رشدشان است. طبق آمار دختران بسیاری به سن تجرد قطعی وارد می‌شوند، باید گروه‌های تخصصی برای امر ازدواج داشته باشیم و کمک کنیم دختران عفیف ما ازدواج کنند.

حجت‌الاسلام خضری در پایان تصریح کرد: خانواده‌ها و مادران نباید در امر ازدواج سخت‌گیری کنند. نیاز داریم دختران را به‌صورت واقعی تکریم کنیم و تکریم واقعی این است که به نیازها و عواطف آن‌ها توجه کنیم. دختران نیاز به عاطفه پدران و برادران خود دارند که مبادا با کوچک‌ترین محبت در فضای مجازی جذب آن شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha