• پنجشنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400032014502
  • خبرنگار : 50286

در راستای تحقق عدالت آموزشی صورت گرفت

نشست وزیر صمت با کنکوری های منوجان

نشست وزیر صمت با کنکوری های منوجان

ایسنا/کرمان نشست تخصصی وزیر صمت، استاندار کرمان، مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی گهرزمین و مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با دانش آموزان کنکوری منوجان برگزار و از تعدادی از دانش آموزان موفق تجلیل شد.

"علیرضا رزم حسینی" وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز 20 خردادماه در سفر به جنوب استان کرمان ضمن شرکت در نشست تخصصی با دانش آموزان کنکوری شهرستان منوجان بر لزوم ترویج و توجه جدی به کسب و کارهای خُرد تاکید کرد و گفت: هدف از راه اندازی معین های اقتصادی توانمندسازی مردم و فراهم کردن اشتغال است.

وی عملکرد معین  اقتصادی منوجان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: بخش خصوصی همیشه و در همه زمینه ها موفق عمل می کند.

 در ادامه "احمد اسکندری نسب" مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به خدمات شرکت گهرزمین با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود گفت: گهرزمین  نقش موثری در ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مناطق محروم و جنوبی استان دارد که خدمات ماندگار این شرکت موجب ریشه‌کنی فساد، فقر، کاهش آسیب های اجتماعی و توسعه پایدار خواهد شد و اثرات آن در جنبه های مختلف اجتماعی فرهنگی و تربیتی به خوبی مشهود است.

وی از آموزش 3800 دانش‌آموز به همت شرکت صنعتی معدنی گهرزمین در مناطق جنوبی استان که اکثر این دانش آموزان از خانواده های بی بضاعت و کم برخوردار هستند، خبر داد.

اسکندری نسب افزود: از این تعداد 1300 نفر برای کنکور آماده می شوند که خدماتی از قبیل برگزاری کلاس های آموزشی و تقویتی با حضور استادان برجسته استان و کشور به صورت برخط، خدمات مشاوره ای در زمینه کنکور، مهارت های زندگی و برگزاری آزمون های هفتگی به آنها ارائه می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از آموزش 2500 دانش آموز در پایه های دهم و یازدهم در زمینه مسائل آموزشی و توانمندسازی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی از قبیل «مهارت حل مسئله، قدرت بیان، مطالبه گری و پرسشگری، قدرت نه گفتن و تاب آوری» خبر داد.

 اسکندری نسب گفت: 400 دستگاه تبلت به دانش آموزان بی بضاعت جهت پیگیری آموزش در زیست بوم کرونا توسط شرکت صنعتی معدنی گهرزمین نیز در مناطق جنوبی استان اهدا شده است.

 وی به رشد قابل توجه تراز علمی دانش آموزان این منطقه در آزمون های علمی اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی می شود تعداد زیادی از دانش آموزان این مناطق در کنکور سراسری ۱۴۰۰ در دانشگاه های دولتی قبول شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha