• دوشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400031712138
  • منبع : نمایندگی سمنان

خردادماه امسال؛

افزون بر 2500 تن کالاهای اساسی در استان سمنان توزیع می‌شود

افزون بر 2500 تن کالاهای اساسی در استان سمنان توزیع می‌شود

ایسنا/سمنان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اختصاص بیش از 2500 تن کالاهای اساسی در این استان طی خرداد ماه امسال خبر داد.

حمیدرضا مداح با اعلام این خبر اظهار کرد: در خرداد ماه امسال و به‌منظور تنظیم و مدیریت بازار در سطح عرضه ، دو هزار و 570 تن انواع کالاهای اساسی شامل شکر سفید، روغن و برنج توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به استان سمنان اختصاص یافته است که در فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی در سطح استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اقلام مشمول این طرح، تصریح کرد: در این طرح ، 270 تن شکر سهم خانوار، به‌منظور مصرف مشتریان عمومی، صنوف توزیعی ، فروشگاه های زنجیره ای ، تعاونی‌ها ، فروشگاه‌ها و غرف میادین تره بار و یک‌هزار و 50 تن شکر سفید سهم صنوف و صنایع با نوع مصرف صنوف تولیدی ، واحدهای تولیدی و صنایع غذایی و کارخانجات قند و شکر به استان سمنان اختصاص یافته است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: در این طرح همچنین 500 تن روغن مایع خوراکی سهم خانوار اختصاص داده شده است که از سوی شرکت های مباشر تامین در سطح استان عرضه خواهد شد.

مداح اظهار کرد: 550 تن برنج هندی و 200 تن برنج تایلندی از دیگر کالاهای اساسی است که با قیمت مصوب در سطح بازار عرضه خواهد شد ضمن اینکه گوشت مرغ گرم نیز بر اساس نیاز مصرفی استان روزانه در سطح استان توزیع می شود.

وی افزود: شبکه توزیع اقلام مذکور با اولویت سازمان میادین میوه و تره بار ، فروشگاه های زنجیره ای ، تعاونی های مصرف و توزیعی و شبکه های توزیع منتخب صنفی خواهد بود و گشت های مشترک بازرسی در خصوص نظارت لازم برای عرضه اقلام در شبکه و رعایت قیمتهای مصوب با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ، انجمن حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، اداره تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و بازرسی صنوف انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha