• پنجشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۱:۰۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400031310325
  • خبرنگار : 50291

فرماندار عنوان کرد

پیش بینی می شود ۸۰ هزار هکتار گندم از اراضی ورامین برداشت شود

پیش بینی می شود ۸۰ هزار هکتار گندم از اراضی ورامین برداشت شود

ایسنا/تهران فرماندار ورامین گفت: در سال زراعی جاری ۱۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ورامین زیر کشت گندم رفته است که پیش بینی می‌شود بیش از ۸۰ هزار هکتار محصول از این اراضی برداشت شود. حسین کاغذلو فرماندار ورامین عصر پنجشنبه ۱۳ خردادماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از زمان آغاز برداشت محصول گندم ، کشاورزان ورامینی بیش از ۴ هزار کیلوگرم گندم مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید دولتی تحویل دادند. وی ادامه داد: در سال زراعی جاری ، ۱۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ورامین زیر کشت گندم رفته است که پیش بینی می‌شود بیش از ۸۰ هزار هکتار محصول از این اراض

حسین کاغذلو عصر پنجشنبه ۱۳ خردادماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از زمان آغاز برداشت محصول گندم ، کشاورزان ورامینی بیش از ۴ هزار کیلوگرم گندم مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید دولتی تحویل دادند.

فرماندار ورامین مطرح کرد: در سال زراعی جاری چهار مرکز دولتی سیلو و کارخانه صنایع آرد ورامین، سیلوی منصوبیان و پیشران کنترل شهرستان پاکدشت نسبت به خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان شهرستان‌های ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت اقدام می‌کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین قیمت خرید تضمینی گندم را به ازاء هر کیلوگرم ۵ هزار تومان اعلام کرد.

کاغذلو یادآور شد: خرید خصوصی اجازه خرید گندم را ندارند و در صورت مشاهده، با این مراکز برخورد قانونی می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: طی هفته جاری، بازرسان جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی، دو مرکز غیرمجاز که اقدام به خرید گندم از کشاورزان می‌کرد را پلمب کردند.

فرماندار ورامین افزود: در سال زراعی جاری بیش از ۱۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ورامین زیر کشت جو رفته که پیش بینی می‌شود ، ۶۰ هزار تن محصول از این اراضی برداشت شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین گفت: در سال زراعی جاری بیش از ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی ورامین زیر کشت محصول کلزا رفته که از هکتار سطح زیر کشت این محصول، هزار کیلوگرم کلزا برداشت می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال زراعی جاری، از مجموع اراضی زیر کشت غلات، ۷ هزار و ۵۱۹ هکتار تحت پوشش بیمه قرار گرفته که لازم است با اطلاع رسانی درست، این میزان در سال زراعی جدید، افزایش پیدا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha