• چهارشنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400031209380
  • خبرنگار : 50181

افتتاح دفتر بسیج تجار، صنعت‌گران و فعالان اقتصادی کرمانشاه

افتتاح دفتر بسیج تجار، صنعت‌گران و فعالان اقتصادی کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه دفتر بسیج تجار، صنعت‌گران و فعالان اقتصادی کرمانشاه افتتاح شد.

غلامرضا حسن‌پور رئیس بسیج اصناف و بازرگانان کشور در آیین افتتاح این دفتر که  امروز (۱۲ خرداد) با حضور نماینده ولی فقیهدر استان و امام جمعه کرمانشاه در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، با بیان اینکه این تشکل تاکنون در ۱۵ استان کشور راه‌اندازی شده، اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی دفاتر بسیج تجار، صنعتگران و فعالان اقتصادی در استان‌ها حمایت، هدایت و نظارت است.

وی خاطرنشان کرد: این تشکل صدای بازار و بخش خصوصی خواهد بود.

رئیس بسیج اصناف و بازرگانان کشور در ادامه از نقش فعالان اقتصادی در پویش همدلی یاد کرد و افزود: کمک‌های این قشر هم به کادر درمان و بیمارستان‌ها و هم به آسیب‌دیدگان اقتصادی در ایام شیوع بیماری کرونا قابل توجه بود.

 کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه نیز با بیان اینکه هدف ما این نیست که صرفا در اتاق بازرگانی یک پایگاه بسیج داشته باشیم، یادآور شد: این همکاری به جهت نقش برجسته‌ای که بسیج در کشور دارد زمینه‌ساز تقویت بعد معنوی اتاق‌های بازرگانی خواهد بود.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر عمده افراد خیر عضو اتاق‌های اصناف یا بازرگانی هستند و تعامل دو سویه این خیرین با بسیج بسیار سازنده و سود آن در نهایت برای مردم خواهد بود.

عضو هیات رییسه اتاق ایران ابراز امیدواری کرد به زودی بسیج تجار، صنعتگران و فعالین اقتصادی در اتاق بازرگانی سایر استان‌های کشور هم راه‌اندازی شود و تاکید کرد: با این روند و ایجاد تشکیلات بسیج در همه ۳۳ اتاق بازرگانی کشور، همه رویدادهای معنوی، عام‌المنفعه و مسئولیت‌های اجتماعی که معمولا اتاق‌های بازرگانی بر عهده می‌گیرند زیر پرچم مقدس بسیج خواهد رفت که افتخاری برای اتاق بازرگانی است.

به گفته کاشفی، علاوه بر تعامل در زمینه امور خیریه، حضور دفاتر بسیج در اتاق‌های بازرگانی می‌تواند زمینه‌ساز استفاده از دیدگاه این تشکل برای کمک به رفع مشکلات اقتصادی، مسائل فضای کسب و کار و ... باشد.

کاشفی به عنوان عضو هیات رییسه اتاق ایران برای کمک به راه‌اندازی این دفتر در سایر اتاق‌های بازرگانی کشور اعلام آمادگی کرد و گفت: با شناختی که از اتاق بازرگانی دارم، دفاتر بسیج اتاق‌های بازرگانی یکی از قوی‌ترین شاخه‌های بسیج کشور خواهد بود.

 کیوان کاشفی برای مدت یکسال به عنوان رئیس شورای تخصصی بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه انتخاب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha