• چهارشنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400031209017
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل:

تبلیغات شبکه‌های مجازی به دور از تخریب و باجگیری باشد

تبلیغات شبکه‌های مجازی به دور از تخریب و باجگیری باشد

ایسنا/اردبیل رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تبلیغات شبکه‌های مجازی در ایام انتخابات باید به دور از تخریب و باجگیری باشد.

بهروز ندایی 12 خرداد در نشست با خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: هیچ نگرانی از بابت برگزاری انتخابات رقابتی در استان اردبیل وجود ندارد چرا که به اندازه کافی کاندیداهای متعدد تائید صلاحیت شده و شرایط خوبی را در تبلیغات گسترده آنها شاهد هستیم.

وی با اشاره به افزایش 10 درصدی شعب اخذ رای و دو برابر شدن نیروی حاضر در این شعب خاطرنشان کرد: تبلیغات شبکه‌های مجازی باید به شکلی انجام شود تا مردم احساس امنیت کرده و با راحتی خیال از این تبلیغات در راستای آشنایی بیشتر با کاندیداها بهره بگیرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل به راه‌اندازی سایت انتخاب ایران برای بارگذاری تبلیغات کاندیداها اشاره کرد و گفت: مجریان انتخابات با رعایت اصل بی‌طرفی امانتدار رای مردم خواهند بود و بهتر است ایام 28 خرداد تا 14 مرداد را که زمان تحویل دولت فعلی به دولت آینده است، به نحوی مدیریت کنیم تا با شبهه‌افکنی و برخی اقدامات تفرقه‌انگیز فضای کشور آلوده نشود.

ندائی تلاش دشمنان انقلاب را در تمرکز برای تفرقه‌افکنی و دامن زدن به مسایل قومی، قبیله‌ای و جناح‌های سیاسی یادآور شد و بیان کرد: حادثه اخیر در آستارا و اقدام مشابه در اردبیل در همین راستا رخ داده تا نوعی بدبینی در اهالی دو شهر در آستانه انتخابات به وجود آورند.

وی با اشاره به چهار مولفه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت مردم در صحنه انتخابات تصریح کرد: با در نظر گرفتن اصل قانونمداری و بی‌طرفی سعی بر تقویت انسجام و اتحاد گروه‌های مختلف در جشن سیاسی کشور است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل از تامین تعرفه‌های کافی و دستگاه‌های احراز هویت در روند برگزاری سالم انتخابات خبر داد و گفت: کاندیداها و طرفداران آنها باید به قانون تمکین کنند و از هرگونه ایجاد فضای تخریب و بدگوئی‌های غیراخلاقی پرهیز کرده و به فضای سالم انتخابات کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha