• چهارشنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۸:۲۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400031208935

معاون فرماندار ابرکوه:

با تخریب افراد و احزاب اصل نظام خدشه دار می‌شود

با تخریب افراد و احزاب اصل نظام خدشه دار می‌شود

ایسنا/یزد معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ابرکوه در جمع خبرنگاران گفت: نباید با تخریب افراد یا احزاب به خدشه‌دار شدن اصل نظام مبادرت کنیم بلکه باید در فضای مجازی که همچون یک شمشیر دو لبه است، نحوه صحیح تبلیغات را نیز به مردم آموزش دهیم.

«احمد تولایی» روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران شهرستان ابرکوه اظهار کرد: دشمن طی افزون بر ۴۰ سال گذشته، به دنبال این است که از طریق کانال‌های مختلف در بین مردم ایران نارضایتی ایجاد کند تا منجر به ناامیدی شود چرا که به دنبال بروز ناامیدی، بی‌تفاوتی در بین مردم شکل می‌گیرد و افراد دیگر برایشان اهمیت نخواهد داشت که چه کسی رئیس‌جمهور مملکتشان شود.

وی تأکید کرد: در همین راستا برای مقابله با این عملیات بسیار حساب شده و دقیق دشمن، باید مردم را از این بی‌تفاوتی خارج کنیم و امید واقعی را در بین آنان و جامعه تزریق کنیم.

تولایی تصریح کرد: تحریم‌های ۴۰ ساله دشمن در چند ساله‌ی اخیر اکنون به اوج خود رسیده تا جایی که استکبار جهانی به این نتیجه رسیده که هر چه تحریم‌ها شدیدتر باشد، ملت ایران با خودکفایی و تکیه بر توان داخلی، قوی‌تر می‌شود لذا امروز می‌خواهند با تولید محتواهای کذب و انتشار آن در فضای مجازی که مخاطبان بسیاری دارد، مجدداً همان ناامیدی و بی‌تفاوتی را تقویت کنند.

معاون فرماندار تأکید کرد: هرگز فراموش نکنیم که تخریب یک فرد یا یک جناح در انتخابات، به معنای خدشه‌دار کردن اصل نظام و اصول انقلاب اسلامی است پس باید در این فضای مجازی که همچون یک شمشیر دو لبه است نحوه صحیح تبلیغ و حمایت از نامزدهای انتخاباتی را به مردم آموزش دهیم.

«محمدحسین امامی» فرماندار ابرکوه هم در این نشست بر مدیریت افکار و اندیشه‌ها در فضای مجازی تأکید کرد و افزود: با توجه به هجمه‌های دشمن در فضای مجازی جهت دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی باید ابتکار عمل و مدیریت اندیشه را در دست گرفته و در صورت نیاز، مقابله‌ی فکری داشته باشند.

وی یادآور شد: همه ما باید فارغ از جناح‌گرایی و جهت‌گیری‌های سیاسی برای حفظ اصل نظام و سربلندی کشور تلاش کنیم چرا که عبور از این گردنه سخت و تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی نیازمند تلاش بسیار است لذا همچون شهید سلیمانی و سایر شهدا باید برای ایران عزیز از همه‌چیز خود بگذریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha