این نماینده پیشین مجلس در گفت و گو با ایسنا، درباره ضررت توجه کاندیداها به وعده های انتخاباتی اظهار کرد: کاندیداها باید توجه داشته باشند هر وعده ای که ارائه می کنند، باید وعده های قابل اجرا شدن باشند. این ذهنیت که با هر وعده ای می شود نظر مردم را جلب کرد درست نیست ، جامعه ما جامعه روشنی است؛ متوجه می شود که چه وعده هایی اصطلاحا انتخاباتی و چه وعده هایی واقعی هستند.
وی ادامه داد: نامزدها در هنگام وعده دادن باید به امکانات، آثار و تبعات ایده ها و حرف هایشان توجه کنند. ما گاهی تعجب می کنیم وعده هایی داده می شود که اصلا در کشور ما موضوعیتی ندارد و اصلا بیانیش هم به سخره گرفتن شعور و درک رای دهندگان است.
این فعال سیاسی گفت: باید دقت وتوجه داشت که این وعده ها پیش از بیان شدن ارزیابی شوند؛ توصیه ام این است که حتما مطالب را با یک تیم کارشناسی ابتدا بررسی و بعد اعلام کنند.
وی همچنین گفت: طبیعی است که همه نامزدها معتقد هستند که معضل اصلی امروز کشور و رای دهندگان اقتصادی است. ما نمی خواهیم ریز و جزیات برنامه اشان را توضیح دهند، اما باید بگویند با سرمایه کشور چه می خواهند بکنند.
انتهای پیام
نظرات